May 20, 2024

Automotive News

Uživajte najboljim automobilima

Ауди е-трон ГТ преглед 2022: Заглушујући звук електричне изврсности

Аудијев е-трон ГТ је узвишена крстарица, која жваће миље између пуњења у удобности и класи. е-трон ГТ је елегантно електрично возило које се удвостручује као гранд тоурер и аутомобил са перформансама. Он се такмичи са низом луксузних електричних уређаја као што су Порсцхе Таицан, Тесла Модел С и предстојећи БМВ и4. Ако требате да возите 200 миља удобно и желите да изгледате добро радећи то, постоји неколико аутомобила који то могу учинити боље. Нови за 2022. годину, е-трон ГТ дебитује у две верзије: е-трон ГТ и РС е-трон ГТ, који нуди више снаге и перформанси. Дели платформу са својим братом Фолксваген Групе, Порсцхе Таицан-ом.

Ауди е-трон ГТ преглед 2022

Добро не иде довољно далеко, е-трон ГТ је аутомобил сјајног изгледа са углађеним, спарно обликом који привлачи погледе из свих углова. Прелепа спољашњост е-трон ГТ-а привлачи погледе посматрача и док унутрашњост подразумева мање ризика у погледу стила, привлачна је на тај ненаметљив Ауди начин. Тешко је указати на једну карактеристику е-трон ГТ која га толико истиче, профил возила чини да се мањи детаљи стапају заједно са његовом глаткоћом. Постоји предња решетка, мада се може наручити у боји каросерије ако не желите да се толико истиче и чини да нос изгледа футуристички.

е-трон ГТ нуди експлозивне погонске склопове у обе верзије чак и не-РС верзије су доста брзе, убрзавају од -60 мпх за мање од четири секунде. Обе верзије е-трон ГТ долазе са поставком са два мотора која поставља по један електрични мотор на сваку осовину за стандардни погон на сва четири точка. Два е-трон ГТ модела деле исту основну поставку, али софтверске разлике омогућавају РС-у да повуче много више енергије из батерије од 93,4 кВх коју деле два модела. е-трон ГТ даје 496 КС и 464 лб-фт обртног момента у већини случајева, иако функција појачања скаче те бројке на 522 КС и 472 лб-фт у налетима. РС производи 590 КС и 612 лб-фт, а такође се може повећати до 637 КС.

Ова изванредна излазна снага омогућава е-трон ГТ-у да убрза од -60 мпх за 3,9 секунди, док се РС окреће за само 3,1 секунду у стилу супераутомобила. Оба модела имају контролу покретања коју је изузетно лако активирати. Пребаците аутомобил у „Динамични“ режим вожње, станите на кочницу и подигните гас. Дигитални брзиномер трепери да би вас обавестио да је укључен, а када спустите папучицу кочнице, е-трон ГТ шкљоцне напред. Обавезно упозорите путнике да врате главе уназад пре него што то урадите у било ком моделу. Док се чини да е-трон ГТ смањује брзину од 70 мпх, РС нема таквих проблема да са лакоћом пређе аутопутеве и осећа се робуснијим ван линије, што није изненађујуће.

Испод, е-трон ГТ и РС долазе са стандардним трокоморним адаптивним ваздушним ослањањем. Пакет Перформанце се нуди на е-трон-у који такође додаје систем векторирања обртног момента позади, појачање серво управљача при малим брзинама и управљање задњим точковима (све те карактеристике су стандардне за РС осим управљања задњим точковима). Ово вешање нагиње ка удобности и добро контролише одскок, чинећи е-трон ГТ изузетним крузером за дуга путовања. Ауди добро ради на изградњи отпора управљања изван центра, савршеног за кривине, кањонске путеве. РС модели долазе са стандардним карбидним кочницама са већим предњим и задњим роторима, са опционим керамичким пакетом кочница.

е-трон ГТ достиже максимум од 238 миља процењеног домета. Упркос разлици у снази између два модела, процене домета су прилично близу: 238 миља за е-трон ГТ и 232 миље за РС. е-трон ГТ нуди 82 комбинована МПГе (РС је 81 комбинована МПГе) са батеријом од 93,4 квх. Поређења ради, Луцид Аир Гранд Тоуринг добија 131 МПГе, а Тесла Модел С (не-Плаид) нуди 120 МПГе, а оба возила имају веће батерије. Оно што е-трон ГТ истиче је што нуди архитектуру од 800 волти, а уз брзо пуњење од 800 волти ДЦ може напунити батерију од 5% до 80% за само 22 минута, под условом да пронађете станицу за пуњење која ће испоручују близу максималне снаге пуњења возила од 270 кв. Ауди такође нуди трогодишњи бесплатни план ДЦ брзог пуњења за купце преко Елецтрифи Америца.

е-трон ГТ тек треба да буде тестиран од стране ИИХС или НХТСА, али долази са јаким скупом стандардних и доступних безбедносних функција. Аутоматско кочење у случају нужде напред, препознавање саобраћајних знакова, предњи и задњи паркинг сензори, упозорења о напуштању траке и монитори мртвих углова, све то долази на сваки е-трон ГТ. Доступни су и систем камера за сурроунд поглед, прилагодљиви темпомат и активна контрола траке.

Ауди е-трон ГТ преглед 2022

Унутра, стил је конвенционалнији Ауди са ненаметљивим изгледом и познатим екранима/прекидачима за друга Аудијева возила. У циљу једноставности, ту су прекидачи за функције климе и режиме вожње, а не други екран који користи већина Аудија. Командна табла има пар екрана, екран од 12,3 инча за возача и екран осетљив на додир од 10,1 инча за инфотаинмент. Материјали су прикладни за луксузно возило, а уклапање и завршна обрада је на месту. Највећа разлика између ова два возила налази се на врху, где е-трон ГТ долази са панорамским стакленим кровом, а РС има кров од угљеничних влакана. Простор на задњем седишту је тесан за тако велико возило, са обликом возила који оштро сече у простор за главу позади, али је и даље удобан.

Предња седишта су веома удобна и квалитет материјала је висок у целој кабини, као што се и очекује од Аудија. Предња седишта са електричним погоном и грејањем у 14 смерова су стандардна и изванредно су удобна и подржавају, са ослонцем који вас одржава добро без укљештења. Материјали кабине су подједнако добри, што приличи луксузном возилу са шестоцифреним почетном ценом. Ауди је такође донео кључну одлуку о конфигурацији ентеријера која ми се заиста допада, елиминишући други екран осетљив на додир у корист прекидача за функције климе и подешавања режима вожње/контроле проклизавања.

Има доста тога да се допадне у свим нивоима опреме е-трон ГТ. Снажна листа стандардних функција, велики екран за информације и забаву и солидан скуп опција чине е-трон ГТ атрактивном опцијом. Већина купаца ће се најбоље уклопити у е-трон ГТ, јер огроман скок цене да би се достигао РС високих перформанси није планина на коју ће већина бити спремна да се попне. е-трон ГТ се нуди у два нивоа опреме: Премиум Плус (100.945 долара) и Престиге (110.645 долара).

Стандардне карактеристике укључују пресвлаке од вештачке коже, алуминијумске фелне од 20 инча, предња седишта са погоном и грејањем у 14 смера, ЛЕД фарове, панорамски стаклени кров, екран инструмент табле од 12,3 инча и екран за информације и забаву од 10,1 инча који је благо нагнут према возачу ради лакшег приступа. Престиге модели додају хеад-уп дисплеј, прилагодљиви темпомат, активну контролу траке, грејање задњих седишта и Банг & Олуфсен звучни систем.

За обе варијанте е-трон ГТ, ако желите да раде више као РС (али без појачања снаге), доступан је пакет Перформанце (6.000 долара) који додаје управљање задњим точковима, јединствене точкове од 20 инча, унапређени диференцијал који може закључати задњи део, затамњене украсне делове и уметке од угљеничних влакана у унутрашњости. Доступан је и кожни пакет (4.000 долара) који додаје доста кравље коже и унапређује предња седишта да би додала подешавања у 18 смерова, хлађење и функције масаже. За своју прву годину производње, РС е-трон ГТ се нуди са пакетом Иеар Оне који укључује Царбон перформансе и комплетне кожне пакете, заједно са точковима од 21 инча и црвеним контрастним шавовима/сигурносним појасевима у унутрашњости. То повећава цену РС са око 140.000 долара на преко 165.000 долара.

За електрична возила, Ауди је и даље ново дете у блоку са само е-трон СУВ-ом пре ГТ-а. Ипак, са нокаутима као што је е-трон ГТ, Ауди брзо подиже своју игру. Са задивљујућим изгледом, похвалним манирима вожње и врхунском технологијом лако је видети како је нови Ауди е-трон ГТ за 2022. звезда. За оне који желе да испробају нешто ново и изађу из актуелних Теслиних леминга сумњивог квалитета, нови е-трон ГТ дефинитивно вреди погледати. Не заборавите да обришете осмех са лица када изађете.