May 20, 2024

Automotive News

Uživajte najboljim automobilima

Масерати се враћа у ГТ2 трке са МЦ20 ГТ2

Последњи пут када смо видели Масерати како се бори у ФИА ГТ2 шампионату било је 2010. године са претећим МЦ12.

Пређимо унапред до 2022. године и имамо први поглед на потпуно нови МЦ20 ГТ2 за који се очекује да ће дебитовати на Европском првенству у серији Фанатец ГТ2 следеће године.

Снага поново долази од 3,-литарског твин-турбо В6 мотора који снагу шаље на задње точкове преко шестостепеног секвенцијалног тркачког мењача са ручицама.

Тркачко квачило и механички диференцијал са ограниченим проклизавањем помажу аутомобилу у вучи, док ГТ2 хомологовани тркачки комплет каросерије обезбеђује максималну аеродинамичку силу притиска како је прописано од стране ФИА за ГТ2 шампионат.

Према речима Давидеа Грасса, генералног директора Масератија:Води нас страст, како на путу тако и на стази. Имамо дугу историју светске изврсности у мотоспорту и изузетно смо поносни што се тркамо са изванредним МЦ20. Трке су одувек биле Масератијево природно станиште, а сада, како у шампионату Европе Фанатец ГТ2, тако иу шампионату Формуле Е, овај бренд почиње нови почетак од својих корена како би градио будућност”.

Жан-Марк Фино, виши потпредседник, СТЕЛЛАНТИС Моторспорт, изјавио је: „Масерати Цорсе доноси везу између фабричког програма Формуле Е и наших друмских аутомобила са МЦ20 ГТ2. Овај нови корак употпуњује наслеђе и легитимитет Масератија у мотоспорту. МЦ20 је фантастичан аутомобил за путеве. Срећни смо што ће наш страствени купац уживати у тркама са њим”.