Супераутомобили само на стази су занимљив предлог. Направљени су искључиво за употребу на стази, али нису у складу ни са једним правилима тркачке серије. Они су резерва изузетно богатих који желе да проводе време на стази у аутомобилу који мало ко други има, али не маре за трке од точка до точка. Још један ограничени модел додат је овој листи у облику Масерати Пројецт24, од којих ће само 62 бити произведено.
Пратите Доубле Апек укључен Фејсбук и инстаграмгде делимо више ауто садржаја.
Купите сада и искористите бесплатну доставу у Јужној Африци за поруџбине веће од 349 РУС.
Подизање летвице
Масерати гради Пројецт24 за подигните неограничене перформансе бренда на нови ниво адреналина на стази. Хммм, звучи забавно. Од МЦ12 базираног на Феррари Ензоу није постојао Масерати аутомобил са средњим мотором. Детаљи нису јасни, али знамо да ће имати каду од карбонских влакана и обложену истим лаганим материјалом.
Центро Стиле Масерати ће дизајнирати екстеријер. Масератијев дизајн помера границе до граница, без ограничења која се обично виде у тркачким аутомобилима. Резултат је нешто што никада раније није виђено, комбинујући лепоту са правим спортским могућностима да би постао тренутни класични колекционарски предмет.
Погледајте листу супераутомобила само на стази кликом на ову везу.
Повећање снаге
Оно што је јасно је да ће Масерати Пројецт24 користити исти основни мотор као и МЦ20. В6 са двоструким турбо пуњачем добија нове турбо пуњаче за повећање снаге на 545 кВ. Остале надоградње ће укључивати ново вешање, карбонско-керамичке кочнице и гуме специфичне за стазу. Снага се и даље шаље на задње точкове. Међутим, шестостепени секвенцијални тркачки мењач са ручицама мењача сада је уместо стандардне ставке МЦ20.
Прочитајте више о супераутомобилу МЦ20 кликом овде.
Циљана маса ће бити оскудних 1 250 кг. Делимично, ово ће се постићи коришћењем пуне каросерије од угљеничних влакана, као и лексана уместо стакла за прозоре. Масерати Пројецт24 ће бити опремљен потпуно подесивим аеро комплетом за максималну силу притиска.
More Stories
FOSS V FORD – Re-Aligning Canadian Automotive History
The Importance of Automotive Diagnostic Equipments
Scrub Radius on a Dune Buggy