У фабрици БМВ групе у Лајпцигу ближи се крај. Серијска производња БМВ-а и3 сада се приводи крају, отприлике осам и по година након што је лансиран. Извор инспирације, покретач иновација, пионир локалног задовољства у вожњи без емисија: Дуга је листа атрибута који прате први серијски аутомобил БМВ групе са потпуно електричним погоном од његовог дебија 2013. године.
БМВ и3 завршава своју производњу импресивном домаћом вожњом. Пре само неколико дана у Лајпцигу је произведена 250.000 јединица компактног е-возила. Ово чини БМВ и3 најуспешнијим електричним возилом на свету у премиум компакт сегменту. И супротно ономе што се могло очекивати за модел који се постепено гаси, његова популарност није јењавала како је сазревао.
БМВ и3 је продат у више од 74 земље широм света. На многим тржиштима остварио је значајно већи тржишни удео у сегменту електричних возила од бренда БМВ у области аутомобила на конвенционални погон. Такође је успео да инспирише додатне циљне групе у понуди премиум мобилности из БМВ-а. У раним годинама, више од 80 одсто свих купаца БМВ-а и3 били су нови купци БМВ Групе.
На свом домаћем делу, БМВ и3 још једном показује елегантну и екстравагантну страну свог карактера који је већ био предмет неколико ограничених специјалних модела. БМВ и3с ХомеРун Едитион је по први пут третиран Фрозен фарбом од БМВ Индивидуал. Ова премијера је повезана са максималном ексклузивношћу: произведено је само десет јединица БМВ и3с ХомеРун Едитион.
Производња десет специјалних модела била је завршни врхунац не само за запослене укључене у њену производњу у фабрици БМВ Групе у Лајпцигу. Купци специјалних модела могли су сами да се увере у комплетирање возила у зборници.ца
More Stories
1 Rated Used Car Dealer In The Twin Cities
Shop New & Used SUVs, Cars, Trucks, and More
World Sailing must fix Olympic Windsurfing