Након што је у јуну продала скоро 4.000 плуг-ин хибрида и електричних возила на батерије, Тоиота је постала трећи произвођач аутомобила у САД који је прешао праг за окончање квалификованости својих плуг-ин возила за порески кредит од 7.500 долара за ЕВ.

Тесла и Генерал Моторс су биле прве две компаније да пређе ограничење од 200.000 возила. Тесла је био први, који је ушао у поступно укидање својих кредита почевши од јануара 2019. ГМ није много заостајао, почевши од априла 2019. године.
Прелазак границе од 200.000 покренуће вишестепено смањење пореског кредита за купце Тоиоте ЕВ, што долази управо у тренутку када јапански произвођач аутомобила почиње са представљањем свог потпуно новог модела са електричним батеријама, бЗ4Кс, који је заједнички развијен са Субаруом — и даје Субару је успео да прода своју верзију тог возила, Солтерра.
Након што службено утврди да је Тојота прешла границу од 200.000, према Блоомбергу, купци Тојоте ће преполовити кредит од 7.500 долара, на 3.750 долара за шест месеци. На крају тог шестомесечног периода, поново ће бити преполовљен на 1.875 долара за још шест месеци. На крају 12 месеци више неће бити кредита.
Само почетак

Ово је само почетак јер ће још неколико произвођача аутомобила ове године премашити укупно 200.000, а следећи се очекује да ће бити Ниссан, који је САД понудио прво „маинстреам“ потпуно електрично возило у облику Ниссан Леаф-а.
Форд је такође на листи, пошто је продао много хибрида као што је Есцапе плуг-ин хибрид, међутим, растућа продаја његових Мустанг Мацх-Е и Ф-150 Лигхтнинг доводи до тога да се линија од 200К брже приближава.
Хонда, Волво и други ће се такође приближити линији са својим приливом електрификованих понуда последњих година. Наравно, произвођачи аутомобила лобирају код савезне владе да продужи – или у случају оних који више не испуњавају услове – или поново успостави савезни порески кредит.
Покрет је нога, али се не слажу сви

Избор Џоа Бајдена за председника Сједињених Држава донео је нови фокус на борбу за нове федералне пореске олакшице за електрична возила. Учинио је електрична возила централном компонентом свог плана Буилд Бацк Беттер. Међутим, одвојена група демократа која је желела да дода повољније кредите за електрична возила која су у САД изградили запослени синдиката, избацила је напоре из колосека при првом пролазу.
Иако су многи мислили да би то могло значити крај, Деббие Дингелл (Д-Мицхиган) рекла је за ТхеДетроитБуреау.цом да се дискусије о пореском кредиту за електрична возила настављају у Вашингтону, ДЦ
„У току је много дискусија и преговора, тако да не бих рекао да је мртав. Али нећу да преговарам у новинама“, рекла је Дингел, поверљива особа председнице Представничког дома Ненси Пелоси, члана Комитета за енергетику и трговину и утицајног заговорника аутомобилске индустрије у Конгресу. Чини се да је притисак фокусиран на нуђење исте врсте кредита свим произвођачима аутомобила.
Ревизије би изједначиле услове, напоменула је Степхание Бринлеи, водећи аутомобилски аналитичар за С&П Глобал Мобилити, која је додала да би један приступ о коме се расправља могао елиминисати горњу границу пореских кредита за појединачне произвођаче, а затим га потпуно укинути како се тржишни удео електричних возила повећава.
„На крају крајева, електрична возила ће морати сама да се снађу без пореских кредита“, рекла је она.
More Stories
GMC Savana 1500 Vs Ford E-150
The Hyundai Accent – The Best Car For You
A Guide to Rules and Guidelines Related to Van Leasing