May 18, 2024

Automotive News

Uživajte najboljim automobilima

Тојота Клугер 2023. убија В6 за турбо четвороцилиндрични мотор у Аустралији, наредне године

Ажурирана Тоиота Клугер ће стићи у Аустралију почетком следеће године са технолошким ажурирањима и новим четвороцилиндричним мотором са турбопуњачем – што значи крај поузданог бензинског В6.


Тхе 2023 Тоиота Клугер ће представити нови 2,4-литарски турбо бензински мотор са четири цилиндра у Аустралији – који ће заменити познати 3,5-литарски В6 – када стигне у салоне почетком следеће године.

Први пут најављен од стране Тојоте у САД раније ове године, 2023 Клугер у Аустралији ће заменити познати 3,5-литарски нетурбо бензински В6 за нови 2,4-литарски турбо мотор са четири цилиндра, који је дебитовао у различитим Лекус моделима.

Цене тек треба да буду потврђене, међутим повећање ће вероватно утицати на нови мотор – као и на нову технологију која је доступна на различитим варијантама унутар асортимана.



Нови 2,4-литарски мотор ће се развити 198кВ и 420Нм – мање од 20 кВ, али више од 70 Нм у односу на стари 3,5-литарски В6 – са избором погона на предње или све точкове и традиционалним осмостепеним аутоматским мењачем.

Тоиота Аустралија тек треба да потврди податке о економичности горива за наше тржиште, међутим у САД нови мотор није ништа штедљивији од старог В6, тврдећи да троши 9,8 литара на 100 километара – упркос два цилиндра мање.



Међутим, смањење емисије НОк (азот-оксида) за 50 посто је као и “побољшање емисије ЦО2”.

Нови 2,4-литарски турбо мотор биће доступан у истим ГКС, ГКСЛ и Гранде варијантама као и раније, заједно са популарним 2,5-литарским хибридним погоном на сва четири точка.

Поред новог мотора, серија Клугер за 2023. ће увести низ технолошких надоградњи у читавом асортиману – мада, највероватније, на рачун раста цена.



ГКСЛ и Гранде ће заменити тренутни екран осетљив на додир од 8,0 инча за нову јединицу од 12,3 инча – која је доступна на тржиштима са воланом са леве руке од када је тренутни Клугер асортиман лансиран од 2019. године, али је недоступан за Аустралију и УК.

Иако тек треба да буде потврђено, вероватно ће нови екран – као и екран од 8,0 инча који се преноси на ГКС – покретати Тоиотин нови софтвер за информације и забаву, са бежичним Аппле ЦарПлаи-ом и Андроид Ауто-ом, и бежичним ажурирањима.

У међувремену, ГКС ће заменити свој 4,2-инчни екран инструмента за возача јединицом од 7,0 инча, која је раније била ексклузивна за ГКСЛ и Гранде.



Горе: 7,0-инчни екран у данашњем Клугер Гранде-у.

Међутим, ниједна аустралијска варијанта неће бити опремљена 12,3-инчним потпуно дигиталним инструмент таблом додатим за 2023. на иностраним тржиштима – што је функција доступна у врхунским верзијама Киа Соренто, Хиундаи Палисаде и новог Ниссан Патхфиндера.

Све ажуриране Тоиоте Клугер варијанте ће понудити технологију Тоиоте Цоннецтед Сервицес, која користи уграђени модул повезан на интернет да понуди функцију СОС хитног позива (која позива хитне службе након несреће) и праћење украдених возила, између осталих функција.

Тхе Тоиота Клугер 2023 асортиман се очекује у аустралијским салонима у првом кварталу следеће године (од јануара до марта). Цене и спецификације ће бити потврђене ближе лансирању.



Алек Мисоианнис

Алекс Мисојанис пише о аутомобилима од 2017, када је покренуо сопствену веб страницу Редлине. Дао је допринос за Дриве 2018. године, пре него што се придружио ЦарАдвице-у 2019. године, а 2020. постао је редован новинар у оквиру тима за вести. Аутомобили су играли централну улогу током Алексовог живота, од листања аутомобилских часописа у младости, до одрастања око перформанси возила у породици која воли аутомобиле.

Прочитајте више о Алексу Мисојанису ЛинкИцон