May 20, 2024

Automotive News

Uživajte najboljim automobilima

Цхевролет Цорветте Ц8 З51 | Споттед

Прошле су две године откако су први примерци Ц8 Цорветте са левим воланом нашли пут преко баре. Да, увоз је прилично уобичајен у Великој Британији и има доста забрањеног ЛХД воћа на ПХ огласима, али Ц8 је мало другачији. Огромна количина узбуђења око Цорветте са средњим мотором – посебно овде у Блигхтију – била је да ће се први пут продати са воланом на десној страни.

Мало је бизарно када размислите о томе. Строжи закони о емисији издувних гасова отежали су довођење аутомобила са перформансама у Велику Британију, посебно оних са масивним В8 моторима са природним усисавањем. Али луда ствар у вези са Ц8 је то што се Цхевролет повукао из Британије пре седам година јер нико није куповао његове аутомобиле. Дакле, да, била је сјајна вест да ће име Цорветте коначно стићи до Велике Британије – али нема званичних дилера Цхевролет-а који би их шибали.

За сада, само један дилер званично управља поруџбинама за Ц8 и овај пост на форуму сугерише да би могло проћи неко време пре него што стигну испоруке за ране кориснике. Али да ли то што је волан на правој страни заиста чини велику разлику? Да ли заиста желите да издржите дугу листу чекања када бисте могли да купите Ц8 управо сада? Мало као овај, можда. ЛХД је (дакле аутентичан), црвен је и има црне пруге по средини. То је већ означено много поља.

Велика продајна тачка овде је, наравно, 6,2-литарски В8 мотор са радилицом и где је монтиран. Овде нема турбо мотора, тако да ћете имати несметан приступ величанственој буци по којој су Цхеви В8 познати. Аутомобили америчке спецификације испумпали су 490 КС у стандардној форми, са опционим издувним системом (који овај аутомобил има) који је додао додатних 5 КС. То је приметно више од нових модела у Великој Британији, где снага пада на 482 КС због досадног закона о емисији издувних гасова. Коначни погон је наводно мало краћи и на аутомобилима из Велике Британије, при чему је највећа брзина благо смањена.

Није да ћете наћи многа места у УК где можете да се чак и изблиза приближите максималној брзини аутомобила од 190 мпх+, али то је област у којој САД имају малу предност. Аутомобил који имамо овде је ЛТ1, који је улазна тачка у Ц8 гаму, али захваљујући том спортском издувном систему, производи пуних 495 КС. Једини начин да добијете више снаге је да увезете ЗО6 или да упрљате руке док га подешавате.

Разлика је углавном у технологији и карактеристикама, при чему ЛТ1 пропушта доброте као што су хеад-уп дисплеј, грејана седишта и бежично пуњење. Међутим, ова верзија долази са З51 пакетом, који додаје гуме Мицхелин Пилот Спорт 4С, веће кочнице и електронски диференцијал са ограниченим проклизавањем. Вешање је такође подешено за чвршћу вожњу, побољшану аеродинамику захваљујући малом крилу позади и убачен је трећи хладњак за оне који желе да свој Ц8 изнесу на стазу.

Све то кошта 98.450 фунти, што је додуше прилично више него што би вас коштало да живите у САД. Али имајте на уму цену увоза ствари, предности З51 пакета и наводно дуго чекање на модел у УК спецификацији и то почиње да има мало више смисла. Можда ће чак и задржати своју вредност у будућности јер је то моћнији амерички аутомобил. Можда не. У сваком случају, уживаћете да стигнете тамо.

СПЕЦИФИКАЦИЈА | ЦХЕВРОЛЕТ ЦОРВЕТТЕ Ц8

Мотор: 6,162цц, В8
Преношење: осам брзина аутоматски са двоструким квачилом, погон на задње точкове
Снага (хп): 495@6,450рпм
Обртни момент (лб фт):
465@5,150рпм
МПГ: 19
ЦО2: Н/А
Година регистрације: 2020
Снимљене миље: 880
Нова цена: 59.995 долара (САД, пре опција)
Ваш за: £98,450