May 5, 2024

Automotive News

Uživajte najboljim automobilima

Живети јапански сан са УСДМ додиром

Гледајући споља, Јапан је мистичан, магичан и чудесно луд. Али проведите цео свој живот одрастајући овде и вероватно ћете се запитати око чега је толика гужва.

У ствари, можда сте толико незаинтересовани да почнете да гледате како се ствари раде на другој страни Тихог океана, тражећи неки егзотични обрт да изазовете радост. То је управо оно што је група ентузијаста који чине Ниво један Јапан урадила, а недавно сам сустигао чланове Кохеи-сан и Хиро-сан да проверим њихове УСДМ Ацура НСКС.

Тоби_Тхиер_Пхотограпхер_ (2 од 51)

Међутим, потпуно одрицање од одговорности, момци Првог нивоа нису строго УСДМ. Као и код било чега у Јапану, страни укуси су деликатно уметнути у познате и поуздане начине обављања ствари. Необични УСДМ предњи крај, бочни ретровизор или задња светла су интегрисани у оно што су у суштини још увек ЈДМ аутомобили.

Тоби_Тхиер_Пхотограпхер_ (6 од 51)

Међутим, постоји неколико аутомобила са воланом на десној страни у флоти, плус веома лепо постављена Ацура ТСКС, неколико С2000, два Е46 БМВ М3 (један у купе верзији) и наравно две Ацура НСКС које видите овде. Замислите то више као интернационални ресторан, а не као тематски ресторан.

Тоби_Тхиер_Пхотограпхер_ (7 од 51)

Кохеи-сан и Хиро-сан имају заједничку историју када су у питању аутомобили. Као тинејџери, обоје су жудели за НСКС-ом, а као млади одрасли, обоје су се задовољили С2000, при чему је овај други био нешто више у оквиру њихових буџета у то време.

Обојица су заљубљеници у америчку културу, али Кохеи-сан је био тај који је имао велике снове да вози Хонду са левим воланом у Јапану.

Тоби_Тхиер_Пхотограпхер_ (9 од 51)
Тоби_Тхиер_Пхотограпхер_ (12 од 51)

У ствари, жеља је горјела тако жестоко да је једног дана смогао храбрости да пита своју баку да ли би купила његов НСКС из снова. Пошто је разумна жена, одбила је. Сигуран сам да је имала боље ствари да потроши своју животну уштеђевину на спортске аутомобиле.

То ипак није одвратило Кохеи-сана и успео је да се дочепа модела С2000 са спецификацијом УСДМ-а, који још увек поседује.

Тоби_Тхиер_Пхотограпхер_ (14 од 51)
Тоби_Тхиер_Пхотограпхер_ (17 од 51)

Премотавамо 14 година унапред, и Кохеи-сан је сада поносни власник НА2 Ацура НСКС-Т (Тарга) у Монацо Блуе Пеарл, и ручне, наравно. Он такође има ФЦ3С Мазду РКС-7, ЕК9 Хонда Цивиц Типе Р и Мк7 ВВ Голф ГТИ у својој колекцији, али НСКС је дефинитивно драгуљ у његовој круни.

Тоби_Тхиер_Пхотограпхер_ (19 од 51)

Кохеи-санов РКС-7 је ушушкано и обријано уметничко дело, али нажалост није актуелно потресен. Чим буде поново регистрован за вожњу, сигурно ћу вам донети причу о томе. НСКС је смирен у поређењу, али има користи од сета Ендлесс Зеал Фунцтион Кс коиловера, Десмонд РегаМастер Ево точкова и потпуног Цомптецх издувног система за мало додатног протока.

Тоби_Тхиер_Пхотограпхер_ (22 од 51)
Тоби_Тхиер_Пхотограпхер_ (23 од 51)

Али оно што заиста подиже овај НСКС је унутрашња опрема по мери. Парцели од алкантаре и коже трансформишу оно што је првобитно био ентеријер јапанског спортског аутомобила из 90-их у нешто што заиста одговара његовом педигреу.

Тоби_Тхиер_Пхотограпхер_ (28 од 51)

Осим тога, са спуштеним кровом, људи увек завирују у кабину да би погледали, тако да фенси украси и нису тако лоша идеја.

Тоби_Тхиер_Пхотограпхер_ (30 од 51)
Тоби_Тхиер_Пхотограпхер_ (29 од 51)

Хиро-сан је мало равнодушан када су у питању амерички аутомобили, или УСДМ верзије јапанских класика. У почетку је желео НСКС са воланом на десној страни, али онда је ова НА1 Ацура дошла по правој цени, па ју је без размишљања зграбио.

Тоби_Тхиер_Пхотограпхер_ (35 од 51)
Тоби_Тхиер_Пхотограпхер_ (36 од 51)

Модификације на овом аутомобилу су мало значајније од Кохеи-сановог тарга топ колеге. Нема потребе да прилагођавате екран – РАИС Волк Рацинг ТЕ37СЛ (17×9 инча +22 напред и 18×10,5 инча +22 позади) заиста су офарбани у различите боје са обе стране. Претпостављам да је лакше запамтити на којој страни пута да се вози.

Тоби_Тхиер_Пхотограпхер_ (37 од 51)
Тоби_Тхиер_Пхотограпхер_ (38 од 51)

Унутар кокпита инспирисаног млазним борбеним авионима, Хиро-сан је уградио прилагођени алуминијумски кавез са завртњима. Лепо се савија кроз кабину, штедећи потребу за резањем рупа на инструмент табли, можда само на рачун било какве стварне додатне безбедности.

Тоби_Тхиер_Пхотограпхер_ (41 од 51)

Ц30А 3.0Л В6 ВТЕЦ мотор има неограничен проток ваздуха преко усисника Группе М Супер Цлеанер, што значи да Споон ЕЦУ може максимизирати своје паметне прорачуне за више снаге. Гадни гасови се избацују преко Револутион издувних глава и потпуног ГТ-РОМ Вер. 5.1 издув. И АБС систем је избрисан.

Тоби_Тхиер_Пхотограпхер_ (48 од 51)

Хиро-сан је направио једну од најлепших Ацура НСКС које ћете вероватно видети, а судије на догађајима као што је Векфест обично се слажу. Између 2016. и 2019. године, аутомобил је три пута (први, други и трећи) узимао награде Векфест Јапан за ‘Ацура оф тхе Фестивал’.

Нема сумње да су различити делови тела из Рацинг Фацтори Иамамото, Гараге Ките и Роуте К допринели успеху.

Тоби_Тхиер_Пхотограпхер_ (49 од 51)

Има још тога да дође од момака из Нивоа један Јапан – само треба да сачекамо док се други специјални аутомобили из њихове колекције поново не врате на пут. То чекање ће се ипак исплатити.

Тоби Тхиер
инстаграм _тобинста_
тобитхиер.цо.ук