May 5, 2024

Automotive News

Uživajte najboljim automobilima

Преглед Алпина Б4 Гран Цоупе (2022)

Алпинини инжењери поприлично говоре о томе да се брзина уласка исправи на прави пут. Ако покушате да превезете превелику брзину, овај аутомобил са предњим мотором, дугачак 4,8 м и тежак 1965 кг, гурнут ће се у стабилизацију подуправљања, као што би требало да буде – и како бисте то можда желели, у веома дугим, веома брзим кривинама.

Ипак, држите улазну брзину мирнијом и нос ће ићи тамо где је уперен, пре него што задржите сјајан ниво бочног приањања, а затим дозволите аутомобилу да се лагано креће на ручици гаса. Реакција мотора на искључење гаса је такође прилично оштар, барем у горњим режимима вожње, тако да подизање може помоћи возачу да се игра са балансом шасије. Овде нема дрифт режима налик М-аутомобилу, а током нашег теста само на стази, чини се да је овај аутомобил мање мобилан и окретан од Алпининог Б3, који је заснован на лимузини Серије 3. Али стање гума након пола дана претрчавања могло би да игра улогу у томе. Ипак, подесив је и лепо ће се возити право на изласку из спорог угла. То је прилично добро за угодан неутрални баланс на путу.

Возим се преко свих ивичњака које могу да бих стекао осећај усклађености предњих 255/35 ЗР20 и 285/30 ЗР20 задњих гума Пирелли П Зеро, које су посебно подешене за овај аутомобил и стога носе ознаке произвођача „АЛП“ на бочним странама.

Тешко је са сигурношћу знати о квалитету вожње, али се осећа контролисано, али упијајуће, што је прилично Алпина начин рада. Мислим да возе боље на глаткијим немачким путевима него на британским, али традиционално у оба случаја надмашују много М аутомобила. Алпина не користи рун-флат пнеуматике, а поред сопственог подешавања вешања, сопственог подешавања за варијабилне амортизере и различитих подешавања нагиба, она се уклапа у сопствени предњи стабилизатор, плус кочнице које повећавају торзиону крутост између предње подупираче и предњи део шасије. Детаљи обилују.