May 5, 2024

Automotive News

Uživajte najboljim automobilima

Пројекат 345 добија евро светла и још један дан за стазу

Једноставне ствари

Настављајући тамо где смо стали у последњем ажурирању пројекта 345, мојој Е36 БМВ М3 лимузини су и даље били потребни бољи фарови и кочионе плочице.

Ово није супер узбудљива објава СХ Гараге, али сам желео да брзо покријем ове ставке и поделим неке утиске из вожње након што сам се ауто поново вратио на стазу. Драго ми је што могу да кажем да сам се коначно осећао као код куће за воланом, али ћу за тренутак заронити у то.

2022-Пројецт-Му-Падс-Еуро-Лигхтс_Тревор-Риан-Спеедхунтерс_002

Прво, након што сам видео своје фотографије свог аутомобила на стази у Лагуна Сеци, једноставно нисам могао да поднесем те фарове у стилу ореола још један дан. Одмах су се скинуле, и као што можете видети изнад моје Хелла јединице са еБаи Клеинанзеиген биле су велика надоградња у естетском одељењу. Велико хвала мој пријатељ Макс у Немачкој који је за мене обавио преузимање и отпрему у САД.

Заправо сам направио неколико слика које сам планирао да укључим овде и показујући разлике између стаклених склопова евро фарова и мојих америчких спецификација, као и мојих накнадних Депо светала која су претходно инсталирана. Изгледа да сам их загубио и није велики губитак јер ионако нису били страшно занимљиви.

Суштина тога је да су евро и америчка светла деле исти утикач, кућишта су била слична, али не и идентична, и монтирана су без модификација. Сви Е36 на европском тржишту су добили стаклена сочива, а Хелла која имам опремљена су знатно већим лампама. Ови су такође ручно нивелисани, а ако бих могао да схватим ожичење, могао бих да додам прекидач за то у унутрашњости. За сада сам заобишла ово.

2022-Пројецт-Му-Падс-Еуро-Лигхтс_Тревор-Риан-Спеедхунтерс_005

Стигли су са доста јаме од многих миља пређених километара на немачком аутопуту, али мени то уопште није сметало. Мислим да је некако кул на начин да пренесем ту историју на мој ауто, који сасвим јасно има свој део миља на аутопуту и ​​није у најбољем стању. Проклети немачки прозирни капут из 90-их… И не помаже ни то што се нисам потрудио да очистим ауто за ове снимке.

Што је још важније од свега тога, излаз ових Хелла фарова чак и са стандардним сијалицама је једноставно сулуд у поређењу са деловима за накнадно тржиште које сам имао. Такође су много светлије од мојих стандардних поставки, и од тада сам то веома ценио на многим касним ноћним вожњама. Пренео сам и немачка угаона светла, која су жута попут америчких, али имају поједностављен изглед без интегрисаних рефлектора.

Сада би се старац могао ноћу окренути према мени и могу добити бесплатан фарбање. Мислим да то тако функционише?

2022-Пројецт-Му-Падс-Еуро-Лигхтс_Тревор-Риан-Спеедхунтерс_006

Настављајући даље, такође сам морао да се позабавим вибрацијама које долазе са предње стране при кочењу. Да бих ово поправио, очистио сам своје роторе у локалној машинској радњи – последњи који је остао у граду – и отишао по сет Пројецт Му Цлуб Рацер јастучића.

Овде сам тражио полуцрно-белу слику да ауто изгледа мање прљаво. Да ли то ради? Не? У реду.

Инсталација је била супер лака, поготово јер су чељусти већ биле продужене од мојих претходних јастучића, које су још увек биле као нове. Једноставно нису могли да издрже температуре у Лагуна Сечи.

Па како би ови Пројецт Му јастучићи прошли у Тхундерхиллу Цорса Цлуб?

Дривер Мод

2022-Пројецт-Му-Падс-Еуро-Лигхтс_Тревор-Риан-Спеедхунтерс_012

У што мање речи, Клуб Рејцерс је наступио савршено. То уопште не би требало да буде изненађење јер су ово прилично озбиљна подлога, намењена за више хардкор апликација него што ће их икада видети са мном за воланом.

2022-Пројекат-Му-Падс-Еуро-Лигхтс_Тревор-Риан-Спеедхунтерс_016

Говорећи о томе да сам био за воланом, осећао сам се много боље овде него током свог првог изласка. У Лагуна Сеци ми је било прилично непријатно, али овде на мени познатијој стази Тхундерхилл Вест заиста сам почео да се помирим са шасијом.

И моји фарови су изгледали много боље, тако да је то победа.

2022-Пројецт-Му-Падс-Еуро-Лигхтс_Тревор-Риан-Спеедхунтерс_014

Будући да смо на основном вешању са истрошеним Кони Иелловс бојама, видимо доста превртања каросерије, али је аутомобил барем имао осећај да ради управо оно што сам очекивао. Како је дан одмицао, све више сам се осећао као да сам део аутомобила. Још увек на тим Цонтинентал ЕктремеЦонтацт ДВС гумама – то су суво, мокро, снег – натерао сам задњи део да иступи са одређеном регуларношћу и хватао сам га са све лакшом док сам спуштао десну ногу како бих повећао брзину за правац сваке раније крило.

Е36 је заиста сјајна шасија, и без обзира да ли ћу задржати залихе аутомобила или ћу користити више тврдог огибљења, јасно је да нам је најпотребнији мод за возача. АКА, више времена за седење.

2022-Пројецт-Му-Падс-Еуро-Лигхтс_Тревор-Риан-Спеедхунтерс_018

Стављајући више топлоте у гуме овог пута, на крају сам носио све сезоне. Време је да пронађем гуму од 200 газећих слојева, али изгледа да ништа нема у 235/40Р17 за моје предње стране.

2022-Пројецт-Му-Падс-Еуро-Лигхтс_Тревор-Риан-Спеедхунтерс_011

Ауто је био солидан цео дан, међутим, доказујући оно што сам раније рекао: све што вам је потребно за праћење Е36 су јастучићи и надоградња хлађења. Вероватно бисте могли да се извучете без надоградње хлађења, али ко жели да буде изненађен тиме? Не ја, и радо ћу то пријавити својим ЦСФ радијатор и водена пумпа Стеварт Цомпонентс моја игла за температуру није померила ни длаку чак ни када сам возио узастопне сесије. Нити се кретао у стани-и-крени саобраћају или сатима дугим лутањима.

2022-Пројецт-Му-Падс-Еуро-Лигхтс_Тревор-Риан-Спеедхунтерс_009

Што се тиче кочница, цео дан је било (веома) глатко. ЕБЦ веб-сајт тврди да је њихово једињење Иеллов Стуфф – које се користи на мојим старим јастучићима – оцењено на 900°Ц, али гледајући њихове детаљније графиконе можете видети да стопа хабања скаче за фактор од скоро шест између 600°Ц и 800°Ц. У поређењу са њиховим жутим, стопа хабања више тврдокорних ЕБЦ једињења је 50% мања у односу на овај скок температуре. Као што је поменуто у мом последњем ажурирању, Иелловс су се осећали одлично на улици, али су се прегрејали на стази и почели су мало да бледе и неравномерно се таложе након неколико сесија.

2022-Пројецт-Му-Падс-Еуро-Лигхтс_Тревор-Риан-Спеедхунтерс_007

У међувремену, јастучићи Пројецт Му Цлуб Рацер РЦ09 су оцењени на 800°Ц према њиховој веб страници, али што је можда још важније, њихов коефицијент трења је заправо нешто нижи, између 0,42 и 0,55μ у поређењу са ~0,6μ код Иелловс. То значи да је потребно отприлике 30% више притиска да би се постигла пуна сила кочења, а ја сам то искусио из прве руке на стази са мање агресивним загризом и бољим општим осећајем. Поломио сам ПМу јастучиће у мањем времену за много мање километара на улици него што сам имао са ЕБЦ једином, такође, али су давали конзистентније резултате током дана.

Што је најважније, нема прегревања, нема бледења кочница и нема више вибрација.

У плану су још неке значајније надоградње, али у међувремену сам срећан што је Пројекат 345 коначно на добром путу и ​​што се врти око тркачке стазе каква би требало да буде.

Е36 је тако добар ауто за вожњу, па хајде да урадимо више од тога.

Тревор Риан
Инстаграм: треворнотриан
тирпхото.цом