June 24, 2024

Automotive News

Uživajte najboljim automobilima

10 најбољих европских аутомобила за поседовање у 2022 – УроТунинг

Од када је мотор са унутрашњим сагоревањем делимично пројектован Карла Бенца, Европа је била дом неких од најпознатијих и најзначајнијих аутомобилских ремек-дела која красе тржиште. Премотајте стотину година унапред и није се много променило.

Са трком електричних возила која је у току, Европа је поново на челу дизајна возила и нада се да ће Европу учинити светским лидером у овом сегменту. Европа је дом најбољих аутомобила које је свет икада видео. Ево неких од најбољих европских аутомобила за поседовање.

Најбољи европски аутомобили: Мерцедес Бенз СЛС АМГ

Уз веома позната врата гуллвинг која су се налазила у Мерцедесу 300 СЛ Гуллвинг из 1950-их, Мерцедес Бенз СЛС АМГ је изашао и одмах дао изјаву о намерама за остале произвођаче. Мерцедес је један од врхунских европских произвођача аутомобила.

6,5-литарски В8 од 583 КС је убрзао од -100 км/х за око 3,7 секунди, што није поклекнуто. Спољашњост је била велика и бруталног изгледа, што је створило став као ниједан други на путу. Велика предња решетка осигурала је да људи примете које возило возите. СЛС је имао невероватну максималну брзину од 199 мпх и био је упоређен са Насцар-ом који је легалан за путеве.

Ламборгхини Авентадор

Ламборгхини је одувек био бренд аутомобила који је непредвидив, а са Авентадором је тако и било. Авентадор је добио задатак да замени чувеног Мурциелага и дечака, што уопште није разочарало. Тиме је постао један од најбољих луксузних европских аутомобила.

Са својим В12 мотором велике снаге, Авентадор је више звучао као летелица него као возило. Једном када сам сео на возачево седиште, више је личио на унутрашњост свемирског брода него на аутомобил.

Низак положај седишта може бити тежак за улазак и излазак из возила, али је осигурало да искуство вожње тако близу пута није ништа што би могли да осете други аутомобили његове генерације.

Ферари 458 Италија

Феррари 458 Италиа гурао је 597 КС испод хаубе 2017. Као и код сваког другог Ферарија, дизајн и елегантан изглед оставили су посматраче без текста. Издувни систем са 3 врха постављен у средини возила на задњем крају, био је посебно омиљен код многих људи.

Ниско постављена предња решетка са препознатљивим Феррари коњем чини возило. Дизајн фарова са својим препознатљивим дизајном каросерије окренуо је главу. 458 је возило на које Енцо и цео Ферари свет треба да буду поносни.

Алфа Ромео Гтв

Алфа Ромео ГТВ је још једно култно спортско возило из чувене Алфа Ромео штале. Возило је први пут представљено 1994. године и било је доступно за куповину новог до 2004. године.

Добили сте две варијанте мотора са моћним 2, литарским В6 моделом, као и четвороцилиндричним мотором са двоструком варницом који није био тако моћан као В6, али је ипак био много већи од своје тежине. Као што је случај са било којом Алфом, били су забавни за вожњу и премашили су сва очекивања.

Ренаулт Сафране Би-турбо

Овај Ренаулт је није баш уобичајено, само 806 ових европских возила је икада направљено. Са 3,-литарским В6 Би-турбо мотором који је произвео 262 КС на сва четири точка преко ручног мењача, Сафране је био далеко испред свог времена.

Сафране ће бити тешко набавити, али се на крају исплати, јер ће вредност скочити у небо у наредним годинама.

Алфа Ромео 4Ц

Нажалост, Алфа Ромео је напустио америчко тржиште 1994. године оставивши за собом многе ентузијасте. У 2015, америчко тржиште Алфа Ромеа је оживело са 4Ц, што је одушевило многе ентузијасте.

1,7-литарски 4-цилиндрични мотор са средњим мотором производио је стандардну снагу од 230 КС, у веома малој лаганој каросерији. 4Ц је доминирао другим возилима у свом сегменту и био је хит у свету аутомобилизма.

Ровер Мини Цоопер

Ровер Мини је наставио да мења вожњу и оно што возило треба да буде заувек. Чувена комбинација мотора и мењача која је уштедела простор била је револуција. Мала величина возила учинила је да се онај ко га је возио заљуби.

Мини је одлично мало возило са доступни су многи модови, али најранија издања могу бити прилично скупа. Ако тражите возило које је забавно, лако за модификовање и које вам се окреће, Ровер Мини је ваша најбоља опција.

Порсцхе Бокстер 2015

Прва издања Порсцхе Бокстера описана су као порше за сиромашне људе. У 2015. Порсцхе је поново замислио Бокстер и потпуно побољшао антицу.

Јефтинији од 911, али иста узбуђења чекала су свакога ко је кући отишао у Бокстеру. Возило је такође било пространије од 911, што га је учинило популарним међу ентузијастима Поршеа који су високи или им је потребан простор за пртљаг.

Лотус Елисе Спорт 220

Лотус Елисе из 2019. носио је Тоиотин мотор са турбопуњачем од 1,8 литара, тако да знате да ће се добро подесити и бити веома поуздан. Излазна снага возила је 220 КС и у тако малој каросерији, однос снаге и тежине је луд.

У комбинацији са лаганом конструкцијом је снажно и софистицирано вешање, које помаже Елисе-у да се носи са уским угловима при великим брзинама.

Ауди С2

Ауди С2 је започео лудило за брзим караванима које можете наћи данас. 2-2 литарски петоцилиндрични мотор који сте пронашли у С2 је исти као РС2 верзија истог, али много приступачнији на тржишту.

АВД систем који се налази на овим Аудијима осигурао је да имате врхунску вучу и да постанете остварење снова драг тркача. Возило је убрзало -60 за 5,8 секунди, што није баш погрбљено за лимузину.

Најбољи европски аутомобили за довођење у Америку

Европски аутомобили су обожавани широм света и довођење једног чак до америчких обала биће инвестиција у коју нећете бити разочарани. Можда неће бити лако пронаћи најбоље европске аутомобиле изнад, али будите сигурни да вребају из свих крајева Европе.

Да ли желите да доведете европско возило у Америку? Нисте сигурни где да пронађете најбоље резервне делове по невероватној цени? Иди до нашег продајна страница до Сазнајте више.