Цитат:

 
 
 Ако сам толико забринут за уштеду новца да сматрам дизел моторе зашто бих куповао тако скуп аутомобил као БМВ серије 7? Та веза ми никада није имала смисла. 
 |
Ако се добро сећам, 2018. када сам купио свој, била су доступна само 4 мотора, 730д, 740д, 740е (у Г11/Г12) и 760 (само Г12), тако да као што САД не добијају 730д/740д, ми није могао да добијем 740и/750и, а ако пређете много миља, 760 заиста није одржива опција с обзиром на високу цену горива овде. Сада је > 10,50 долара по галону за бензин и > 11 долара за дизел.
ЛЦИ је поново увео 740и, 750и и 740е замењен је са 745е на тржишту Велике Британије.
740д мотор је једноставно фантастичан по мом мишљењу (имао сам и друге ВВ групе 3. дизела и 4. и 4.2 В8 Јагуар Петрол, и то је надмашује много). Снажан је и редовно прелази преко 850 миља између пуњења, а када то налажу услови на путу (камере просечне брзине итд.) добијам још више. У спортском режиму на сеоским путевима, убрзање је невероватно и чини пролазак саобраћаја заиста лаким. Уграђени путни рачунар МПГ је око 3 МПГ превише издашан. Мој просек од новог је скоро 45 МПГ, а на резервоару који садржи 4 к 100 миља путовања, већина се заглавила на 50-60 МПХ, тај резервоар је био 49,8 МПГ (путовање на броду је пријављено 53,2 МПХ). Када сам имао В8 бензинац, осећао сам се као да сам пола живота провео на бензинским пумпама.
More Stories
American 60’s “Muscle Cars” – Shelby Equals Cobra
Cheap Cars Under $1000 – All Star Profiles – VW Beetle
What Is Car Body Glass Coating?