May 18, 2024

Automotive News

Uživajte najboljim automobilima

2022 Форд Екпедитион – Ауто Трендс Магазин

Спортска теренска возила пуне величине остају популаран избор за велике породице, предузећа и спортске ентузијасте. Нови или ажурирани модели из Јееп-а и Тоиоте дају потрошачима много тога да размотре, заједно са главним верзијама из Форда и ГМ-а.

За 2022. Форд Екпедитион добија ажурирање стила заједно са техничким и перформансним карактеристикама које ће купци сигурно волети.

Преглед Форд Екпедитион 2022

Уведен 1997. године, Форд Екпедитион претрпео је четири генерацијске промене. Последњи ремонт је био 2018. За 2022. Експедиција добија ажурирање у средини циклуса производа. Промене укључују нову предњу маску, вертикални интерфејс екрана осетљив на додир, доступну БлуеЦруисе полуаутономну вожњу и побољшане перформансе.

Као и раније, Екпедитион долази са стандардним погоном на задње точкове и опционим погоном на сва четири точка. Овај модел нуди редовне и растегљиве (максималне) конфигурације међуосовинског растојања.

Нуди седишта за пет, седам или осам седишта, 2022 Екпедитион кошта од 53.045 долара за стандардно међуосовинско растојање КСЛ СТКС са погоном на задње точкове. Додајте 1795 долара за одредишну накнаду. Доступно је пет додатних комплета са Екпедитион до 90.000 долара са сваким одабраним пакетом. Та највиша цена је у рангу Линцолн Навигатора, близанца експедиције.

Спољашње напомене

СУВ-ови пуне величине су засновани на истој платформи која подупире велике камионе. У случају Експедиције, та архитектура такође подржава Форд Ф-150. Овај дизајн чини робусније возило, посебно када се крећете ван пута. Ово такође значи да постоји сличан дизајн са плочастим странама са високим појасом, високим стубовима и дугачком линијом крова.

Форд, међутим, успева да дода стилске елементе како би се Екпедитион разликовао од конкуренције. Одважна предња маска са закривљеном решетком и ажурираним ЛЕД светлосним елементима даје спортски и елеганцију. Доњи усис ваздуха је притиснут великим изрезима, употпуњујући фронталну презентацију.

Уз бочне стране, хромирани украси, доступне траке са потписом и масивни бочни ретровизори са уграђеним показивачима правца дају мало чари. Задњим делом доминирају врата пртљажника која се подижу високо и склањају с пута додиром привезка за кључеве.

Листа стандардних карактеристика укључује ЛЕД осветљење, 18-инчне алуминијумске фелне и ручна дизна врата. Померите се кроз опсег опреме и функције као што су електрично склапање и грејање бочних ретровизора, електрична врата за подизање, пречке кровних шина и већи избор точкова.

Интериор Хигхлигхтс

Експедиција има пет места у основном разреду и седам или осам у преосталим моделима. Наш тестни модел КСЛТ Мак има седам седишта, при чему је седиште у средњем реду замењено паром удобних капетанских столица.

Код модела Мак, међуосовинско растојање је 9,1 инча дуже, уз додатни простор за товарни простор. То значи да се максимални капацитет терета од 104,6 кубних инча у стандардном моделу проширује на 121,5 кубних стопа.

Ажурирани екран осетљив на додир је централна тачка кабине Експедиције. Контролна табла је огромна и чиста. Велики претинци за одлагање ствари између предњих седишта, у свим вратима, и претинац за рукавице на два нивоа значе да има места за све. Били смо импресионирани маневрисањем седишта у другом реду док се са лакоћом померају напред да би омогућили приступ трећем реду.

Све класе долазе са додатном опремом са пуном снагом, стубом волана који се нагиње и телескопским и возачким седиштем са електричном контролом. Седишта од тканине су стандардна доступне су кожне површине за седење.

Листа надоградњи укључује електрично подесиво седиште сувозача, предња седишта са грејањем и вентилацијом, грејана седишта у другом реду и панорамски кров. Дођите до Платинум серије и седишта за масажу у првом реду су укључена.

Технолошке карактеристике

За 2022. Експедиција добија четврту генерацију интерфејса Форд СИНЦ инфотаинмент система. Као и са претходном генерацијом, и ова је лака за разумевање и руковање. Навигациони систем има функцију зумирања прстима и зумирање, усмеравање на локалне тачке интересовања и дестинације.

Стандардне бежичне функције Андроид Ауто и Аппле ЦарПлаи су згодна и добродошла функција без кабла.

Стандардно је 12-инчни екран осетљив на додир, а доступан је и екран од 15,5. Оба су нова ове године и већа су од претходних избора. Даљинско покретање, четири УСБ порта, Ви-Фи приступна тачка и шест звучника су стандардни.

Листа опција укључује Банг & Олуфсен аудио систем са 12 звучника, дигиталну инструмент таблу, ХД радио, сателитски радио, систем за забаву позади и додатне УСБ портове. Изаберите платинасту опрему и аудио пакет са 22 звучника ће остати на снази.

Сигурносне карактеристике

Форд снабдева експедицију 2022 са упозорењем на судар унапред са аутоматским кочењем у случају нужде. Укључени су надзор мртвог угла, упозорење на попречни саобраћај позади и помоћ при задржавању траке. Свака опрема долази са аутоматским дугим светлима, монитором пажње возача и задњим паркинг сензорима.

Међу доступним функцијама су предњи паркинг сензори. У понуди су и систем камере за паркирање са окружујућим погледом заједно са паралелном и окомитом помоћи при паркирању.

Фордове БлуеЦруисе технологија стиже, иако је доступан само са платинастим разредом. Овај полуаутономни систем вожње се заснива на прилагодљивом темпомату са потпуно заустављањем и кретањем, центрирањем траке и препознавањем знакова брзине.

Тренутно, систем пружа могућности вожње без употребе руку на одабраним путевима широм земље, иако возач мора да седи и да пази све време.

Енханцед Повертраин

Форд је на Експедицију 2015. донео свој 3,5-литарски В6 са два турбо пуњача. Ове године, мотор испоручује више снаге.

У класама КСЛ и КСЛТ, овај мотор производи 380 коњских снага и обртни момент од 470 фунт-стопа. У издањима Лимитед, Кинг Ранцх и Платинум, перформансе се повећавају на 400 коњских снага и 480 фунти-стопа обртног момента.

Потпуно нова издања Тимберлине и Стеалтх Перформанце имају 440 коњских снага и обртни момент од 510 фунт-стопа. Аутоматски мењач са 10 брзина преноси снагу на точкове.

За љубитеље офф-роад-а, ново Тимберлине издање вреди погледати. Овај модел се вози на 33-инчним гумама за све терене Гоодиеар Вранглер и нуди побољшани размак од тла, као и најбоље у класи углове прилаза, преламања и одласка. Јединствена калибрација управљача, систем управљања тереном са седам режима и преносна кутија са две брзине побољшавају теренске потезе овог модела.

Дривинг Хигхлигхтс

Као што се и очекивало, Форд Екпедитион пружа удобну вожњу и миран ентеријер. Лагано и директно управљање, умерено руковање и безначајно превртање каросерије су атрибути пажње. Међутим, у скретању је потребно значајно смањење снаге да би се одржала контрола. То је уобичајено за возила високог профила.

Већина конкурената и даље нуди В8 мотор. Не пропушта се у експедицији. Овај мотор обезбеђује снажно убрзање и снажну снагу у пролазу. Турбо кашњење је минимално и обично је присутно када је мотор хладан.

Мењач ради беспрекорно да обезбеди прави зупчаник у овом тренутку. Узгред, Форд броји свих 10 брзина на инструмент табли увек ћете знати која је брзина активна.

Стандардни пакет за вучу обезбеђује носивост од 6.600 фунти. Када је опремљен пакетом за вучу приколица за тешке услове, могуће је више од 9.300 фунти вучне снаге, што Екпедитион сврстава у сам врх своје класе.

Форд Екпедитион такмичари

У сегменту спортске опреме пуне величине доминирају ГМ модели. Цхевролет Тахое и Субурбан, као и ГМЦ Иукон/Иукон КСЛ су најпродаванији. Ниссан Армада, потпуно нови Јееп Вагонеер и ремонтована Тоиота Секуоиа из 2023. су други модели од значаја.

Два врхунска модела у овом сегменту укључују Линцолн Навигатор и Цадиллац Есцаладе.

Разматрања Форд Екпедитион

Овогодишња ажурирања помажу да Форд Екпедитион остане релевантан у сегменту конкуренције. Нове моделе џипа и Тојоте вреди истражити, док се Армада чини застарелом. За купце који размишљају о врхунској Платинум серији, Линцолн Навигатор има сличну цену.


Ауторска права за фотографије Ауто Трендс Магазине. Сва права задржана.

Најновији постови Метјуа Кигана (види све)