May 5, 2024

Automotive News

Uživajte najboljim automobilima

5 ствари које треба тражити у компанији са продуженом гаранцијом

Куповина аутомобила је циљ за већину нас. Без обзира да ли се ради о новом или половном, одушевљени смо што коначно имамо вожњу. Када га купујете, морате имати на уму неколико ствари. Прво, морамо имати поузданог механичара у случају кварова.

Такође, потребна нам је пристојна продужена гаранција за возило како бисмо покрили трошкове који могу настати када нисмо спремни за њих. Због бројних доступних компанија, избор може бити изазован. Чак и тако, није немогуће добити провајдера да испуни наше потребе. Ако вам је новац главни изазов, размислите о провери Трошкови гаранције издржљивости да не уништите свој буџет. Остале ствари које треба тражити у компанији са продуженом гаранцијом укључују:

Репутација

Не желите да имате посла са лажним провајдером који је заинтересован само за ваш новац, а не за испоруку услуга. Пре него што купите продужену гаранцију од компаније, проверите шта други купци мисле о њиховим услугама.

Данас су реномирани сајтови трећих страна као што су Беттер Бусинесс Буреау (БББ), Трустпилот и Цонсумер Аффаирс одлична места да сазнате каква је услуга компаније. Можете разумети зашто се клијенти осећају срећним или незадовољним због својих услуга са платформи. А ако сте саставили листу ових провајдера, постаје лако отказати оне са најлошијим учинком.

Како онлајн тржиште расте, компаније преузимају своје пословање на мрежи како би осигурале боље позиционирање у својим нишама. Преваранти су видели прилику у овом тренду и представљају се као пружаоци услуга и опљачкају људе.

Пре него што купите продужену гаранцију од компаније, уверите се да сте потврдили да је добављач акредитован за пружање услуга. Они који су акредитовани имају број лиценце који можете водити у евиденцији државе. Преваранти ће имати изговоре или ће постати агресивни када се од њих тражи да прикажу своје лиценце.

Искуство

Добављач услуга који послује дуги низ година зна шта треба укључити у продужене налоге. Они такође знају како да прилагоде гаранције како би осигурали да су компоненте различитих модела аутомобила покривене.

Најбољи приступ је осигурати да провајдер послује дуже од политике коју желите да предузмете. Када компанија има дугогодишње искуство, готово је немогуће затворити се без исплате ваших потраживања док је ваша полиса још важећа.

Такође, искусна компанија је добро повезана са неким од најбољих механичара и ауто продавница у околини. То значи да ће ваш аутомобил добити најбоље услуге и резервне делове ако поднесете захтев.

Подршка муштеријама

Последња ствар коју желите је да ваш провајдер сервиса прећуткује звук када вам затреба његова помоћ. Можете одредити ниво услуге који ћете добити тако што ћете контактирати корисничку подршку. Проверите колико им је потребно да вам одговоре и колико су образовани када одговарају на ваша питања.

Врста подршке коју добијате често одражава начин на који ћете бити третирани када поднесете захтев. Ако тим за подршку не реагује или траје непотребно дуго, можда ћете желети да размотрите друге провајдере.

Транспарентност

Добра компанија није заинтересована да отежава ствари потенцијалним клијентима. Разуме да стотине или хиљаде купаца посећују његову веб локацију месечно да би видели њене понуде. Дакле, готово је немогуће одговорити на све упите и испоручити квалитетне услуге на време.

Уместо тога, ставио је све информације у вези са својим услугама и продуженим гаранцијама како би купци могли да виде и одлуче. Ако наиђете на компанију која крије информације о својим услугама, то би требало да вас брине. Зашто? Јер то значи да када купујете полису од њих, морате бити спремни да платите било који број скривених трошкова.

Лакоћа коришћења

Коришћење услуге провајдера по први пут може бити толико изазовно да се понекад предомислимо. Када пронађете добављача услуга са продуженом гаранцијом, изаберите оног чије су услуге једноставне за коришћење. Узмите у обзир ону која ради директно са објектима за поправку, а не као трећа страна. Са таквим прикључцима поправке су брже, а резултати испуњенији.

Компанија такође треба да има 30-дневну гаранцију поврата новца. Период може бити дужи у зависности од компаније, тако да можете проценити њене услуге у том периоду. Ако из било ког разлога нисте задовољни услугама, можете отказати претплату уместо да се држите компаније до истека ваше политике.

Да ли размишљате о продуженој гаранцији, али нисте сигурни која компанија треба да иде? Наравно, избор једног је изазов. И не морате бити стручњак да бисте уживали у најбољим услугама за свој аутомобил. Али ове идеје вам пружају снажну полазну тачку у томе шта да тражите код доброг добављача.