ЦМЦ Верица је до #2 на Тајвану у јуну.
У супротности са светским трендом, тајванско тржиште нових аутомобила је у јуну порасло за 16,8% на годишњем нивоу. То је зато што је јун 2021. у потпуности био под утицајем ограничења Цовид-а. Годишњи број износи 203.151 јединица, што је мање од -8,4% у односу на исти период пре годину дана. Тоиота (+42,6%) води као и обично, али овај пут је прати БМВ (+53,6%) који је у мају успео за 9 места и слетео директно на 2. место. Немачки произвођач издваја Форд (+47,1%) за само 60 јединица и Хонду (+54,2%) за 109 продаја. Хиундаи (+24,3%) је једини преостали члан Топ 10 који је победио тржиште.
Што се тиче модела, Тоиота Цоролла Цросс (+67,9%) остаје недостижна на врхунској позицији са 9,4% удела. ЦМЦ Верица (+6,2%) је напредовао за два места у мају на 2. место, удаљавајући Форд Фоцус (+56,5%), Хонда ЦР-В (+71,7%) и Тоиоту Цоролла Алтис (+1,8%). Тоиота РАВ4 (-13,5%) у јединој таблици Топ 10 која показује пад у односу на претходну годину. Тоиота Иарис (+54,9%) и Ниссан Кицкс (+48,8%) су такође у одличној форми. Испод се истичу Хонда Фит (+281,9%), ХР-В (+128%) и БМВ серије 4 (#22).
Претходни месец: Тајван, мај 2022.: Тојота (+9,2%), Тесла (+67,8%) одолевају на паду на тржишту -10,1%
Пре годину дана: Тајван, јун 2021: Тоиота Цоролла Цросс #1, Мерцедес (+6,3%) пркоси паду тржишта -32,5%
Комплетан јун 2022. Топ 10 брендова и 60 најбољих модела у наставку.
Тајван, јун 2022 – брендови:
Пос | Марка | Јун-22 | % | /21 | Може | 2022 | % | /21 | Пос | ФГ21 |
1 | Тоиота | 9,026 | 27,7% | 42,6% | 1 | 60,546 | 29,8% | -0,2% | 1 | 1 |
2 | БМВ | 2,191 | 6,7% | 53,6% | 11 | 8,896 | 4,4% | -4,0% | 8 | 9 |
3 | Форд | 2,131 | 6,5% | 47,1% | 4 | 12,224 | 6,0% | -11,7% | 3 | 2 |
4 | Хонда | 2,082 | 6,4% | 54,2% | 2 | 13,372 | 6,6% | 4,9% | 2 | 3 |
5 | ЦМЦ | 1,783 | 5,5% | 8,3% | 3 | 11,247 | 5,5% | н/а | 6 | 7 |
6 | Мерцедес | 1,662 | 5,1% | -32,6% | 5 | 11,659 | 5,7% | -25,4% | 5 | 5 |
7 | Митсубисхи | 1,633 | 5,0% | н/а | 8 | 8,433 | 4,2% | н/а | 9 | 6 |
8 | Ниссан | 1,575 | 4,8% | 14,1% | 7 | 11,745 | 5,8% | -18,0% | 4 | 4 |
9 | Лекус | 1,182 | 3,6% | -29,1% | 9 | 9,864 | 4,9% | -12,9% | 7 | 8 |
10 | Хиундаи | 932 | 2,9% | 24,3% | 10 | н/а | н/а | н/а | н/а | н/а |
Тајван, јун 2022 – модели:
Пос | Модел | Јун-22 | % | /21 | Може | 2022 | % | Пос | ФГ21 |
1 | Тоиота Цоролла Цросс | 3,066 | 9,4% | 67,9% | 1 | 18,593 | 9,2% | 1 | 1 |
2 | ЦМЦ Верица | 1,249 | 3,8% | 6,2% | 4 | 7,965 | 3,9% | 4 | 5 |
3 | Форд Фоцус | 1,235 | 3,8% | 56,5% | 7 | 6,165 | 3,0% | 7 | 7 |
4 | Хонда ЦР-В | 1,116 | 3,4% | 71,7% | 6 | 7,420 | 3,7% | 5 | 4 |
5 | Тоиота Цоролла Алтис | 1,103 | 3,4% | 1,9% | 5 | 8,580 | 4,2% | 3 | 3 |
6 | Тоиота РАВ4 | 987 | 3,0% | -13,5% | 3 | 9,664 | 4,8% | 2 | 2 |
7 | Тоиота Товн Аце | 922 | 2,8% | н/а | 9 | н/а | н/а | н/а | н/а |
8 | Тоиота Иарис | 872 | 2,7% | 54,9% | 8 | 6,259 | 3,1% | 6 | 9 |
9 | Ниссан Кицкс | 781 | 2,4% | 48,8% | 10 | 5,985 | 2,9% | 8 | 8 |
10 | Митсубисхи Делица | 715 | 2,2% | 7,2% | 11 | 4,335 | 2,1% | 12 | 10 |
11 | Форд Куга | 703 | 2,2% | 71,5% | 13 | 5,080 | 2,5% | 9 | 6 |
12 | Лекус НКС | 653 | 2,0% | -2,1% | 14 | 4,124 | 2,0% | 13 | 13 |
13 | Тесла модел 3 | 598 | 1,8% | -11,4% | 2 | 4,551 | 2,2% | 10 | 18 |
14 | ЦМЦ Зингер | 534 | 1,6% | 13,4% | 15 | 3,205 | 1,6% | 16 | 14 |
15 | Тоиота Цамри | 509 | 1,6% | 62,1% | 22 | 1,752 | 0,9% | 25 | 24 |
16 | Хонда Фит | 485 | 1,5% | 281,9% | 12 | 4,390 | 2,2% | 11 | н/а |
17 | Хонда ХР-В | 472 | 1,4% | 128,0% | н/а | 1,011 | 0,5% | 40 | 21 |
18 | Тоиота Сиента | 465 | 1,4% | 11,5% | 16 | 3,521 | 1,7% | 14 | 12 |
19 | Ниссан Сентра | 455 | 1,4% | 9,9% | 17 | 3,061 | 1,5% | 17 | 11 |
20 | Тоиота Виос | 429 | 1,3% | 28,1% | 20 | 3,456 | 1,7% | 15 | 16 |
21 | Мазда ЦКС-5 | 361 | 1,1% | 4,9% | 52 | 2,286 | 1,1% | 19 | 17 |
22 | БМВ серије 4 | 355 | 1,1% | н/а | н/а | н/а | н/а | н/а | н/а |
23 | Митсубисхи Цолт Плус | 346 | 1,1% | 31,6% | 23 | 1,896 | 0,9% | 22 | 23 |
24 | Мерцедес ГЛЦ Цласс | 340 | 1,0% | -36,4% | 21 | 2,595 | 1,3% | 18 | 15 |
25 | Мерцедес ГЛЕ Цласс | 333 | 1,0% | 29,1% | 26 | 1,390 | 0,7% | 31 | н/а |
26 | БМВ серије 3 | 328 | 1,0% | 59,2% | 47 | 1,007 | 0,5% | 41 | н/а |
27 | Хиундаи Туцсон | 324 | 1,0% | 332,0% | 29 | 2,273 | 1,1% | 20 | н/а |
28 | БМВ Кс4 | 312 | 1,0% | 68,6% | 40 | 1,142 | 0,6% | 37 | н/а |
29 | Сузуки Свифт | 270 | 0,8% | н/а | н/а | н/а | н/а | н/а | н/а |
30 | Волво КСЦ60 | 269 | 0,8% | 149,1% | 56 | 1,080 | 0,5% | 38 | н/а |
31 | Киа К2500 | 246 | 0,8% | н/а | 27 | н/а | н/а | н/а | н/а |
32 | Волво КСЦ40 | 235 | 0,7% | н/а | 42 | 1,337 | 0,7% | 33 | н/а |
33 | Хиундаи Портер | 225 | 0,7% | -28,3% | 18 | 1,825 | 0,9% | 23 | н/а |
34 | БМВ Кс3 | 209 | 0,6% | 30,6% | 36 | 1,439 | 0,7% | 29 | н/а |
35 | Мерцедес Е класе | 208 | 0,6% | -28,0% | 32 | 1,285 | 0,6% | 35 | 25 |
36 | Митсубисхи Оутландер | 184 | 0,6% | -1,1% | 37 | 957 | 0,5% | 45 | н/а |
37 | Ниссан Тиида | 183 | 0,6% | -24,7% | 39 | 1,340 | 0,7% | 32 | н/а |
38 | Шкода Камик | 181 | 0,6% | -16,2% | 51 | 876 | 0,4% | 47 | н/а |
39 | Сузуки Царри | 177 | 0,5% | 13,5% | 46 | 932 | 0,5% | 46 | н/а |
40 | БМВ Кс1 | 169 | 0,5% | н/а | н/а | н/а | н/а | н/а | н/а |
41 | Лекус РКС | 167 | 0,5% | -41,0% | 28 | 2,163 | 1,1% | 21 | н/а |
42 | Мерцедес Ц класе | 167 | 0,5% | -20,9% | 25 | 1,785 | 0,9% | 24 | н/а |
43 | Шкода Фабиа | 162 | 0,5% | 244,7% | 45 | н/а | н/а | н/а | н/а |
44 | ВВ Голф | 162 | 0,5% | н/а | 57 | 775 | 0,4% | 49 | н/а |
45 | ВВ Тигуан | 161 | 0,5% | -64,8% | 41 | 993 | 0,5% | 43 | 22 |
46 | Тоиота Цоролла Спорт | 161 | 0,5% | 50,5% | 44 | 965 | 0,5% | 44 | н/а |
47 | Хиундаи Венуе | 152 | 0,5% | -42,9% | 19 | 1,632 | 0,8% | 26 | 19 |
48 | Шкода Кодиак | 148 | 0,5% | 2,8% | 31 | н/а | н/а | н/а | н/а |
49 | Лекус ЕС | 146 | 0,4% | -39,7% | 34 | 1,583 | 0,8% | 28 | н/а |
50 | Мазда ЦКС-30 | 145 | 0,4% | 9,0% | н/а | 1,314 | 0,6% | 34 | н/а |
51 | Мазда3 | 142 | 0,4% | -25,7% | 30 | 1,605 | 0,8% | 27 | н/а |
52 | Субару КСВ | 141 | 0,4% | н/а | 24 | н/а | н/а | н/а | н/а |
53 | БМВ серије 2 | 137 | 0,4% | н/а | н/а | 427 | 0,2% | 58 | н/а |
54 | Порсцхе Мацан | 131 | 0,4% | н/а | 49 | н/а | н/а | н/а | н/а |
55 | БМВ серије 5 | 131 | 0,4% | 0,0% | 53 | 815 | 0,4% | 48 | н/а |
56 | Лекус УКС | 125 | 0,4% | -58,7% | 33 | 1,406 | 0,7% | 30 | 20 |
57 | Тоиота Хилук | 124 | 0,4% | 21,6% | 35 | 1,002 | 0,5% | 42 | н/а |
58 | ВВ Т-Цросс | 123 | 0,4% | н/а | 48 | н/а | н/а | н/а | н/а |
59 | Тоиота Аце | 120 | 0,4% | н/а | н/а | н/а | н/а | н/а | н/а |
60 | Киа Пицанто | 119 | 0,4% | 58,7% | 43 | 604 | 0,3% | 51 | н/а |
Извор: у-цар.цом.тв
More Stories
Vintage Motor Racing Events in Europe
Is There a Vintage Car in Your Future?
2010 Ford Fusion Hybrid Road Test – A Misconception That US Automakers Are Behind