December 8, 2023

Automotive News

Uživajte najboljim automobilima

Дуцати иде на електрични погон са новим МотоЕ цхалленгером од 170 миља на сат

Машина такође има напредни систем за хлађење течности, који користи двоструко коло за регулисање различитих температурних потреба батерије и мотора/инвертера. Дуцати каже да то такође значи да се батерија може пунити без претходног хлађења, при чему је за пуњење од 80% потребно око 45 минута.

Кућиште батерије од угљеничних влакана такође служи као део шасије под оптерећењем, а ту је и алуминијумски предњи оквир који је тежак 3,7 кг. Задњи део има алуминијумску љуљашку, док је задњи подоквир – који има уграђено седиште и седиште за возача – направљен од угљеничних влакана.

Ту је Охлинс вешање напред и позади, са задњим системом развијеним од Суперлеггера В4 бицикла. На предњем точку налази се Брембо двострука челична диск кочница од 338,5 мм, а позади једна Брембо диск кочница од 220 мм. Тимови ће моћи да бирају контролу задње кочнице на левом управљачу, коју возачи могу да користе као алтернативу кочници на педалу.

Развој мотоцикла је помогао тестни тим Дуцати Цорсе, уз много труда уложеног у стварање одговора гаса и електронских контрола који се не разликују од постојећих Дуцати тркачких мотоцикала.

Винцензо Де Силвио, Дуцатијев шеф истраживања и развоја, рекао је: „Најважнији изазови у овој области остају они који се односе на величину, тежину, аутономију батерија и доступност мрежа за пуњење.

Он је додао да је развој стручности унутар Дукатија за решавање ових питања „већ данас од суштинског значаја да будемо спремни када дође време да се први улични електрични Дуцати пусти у производњу“.

Дуцати је додао да је „следећи циљ“ компаније да „проучи како да створи, чим технологија буде дозволила, Дукати електрично возило које је спортско, лагано, узбудљиво и способно да задовољи све ентузијасте“.

ОПШИРНИЈЕ

Претплатите се на билтен Мове Елецтриц

е-ЦАРС

Вести и рецензије о е-аутомобилима

Преглед Тоиоте бЗ4Кс

Мреже за пуњење у Великој Британији: комплетан водич за сваког провајдера

Нова Цупра УрбанРебел је храбар ЕВ супермини са дометом од 273 миље

е-БИКЕС

Рецензије и вести о е-бициклима

Рецензија е-бицикла Вхите Е-160 РС

10 забавних ствари које можете испробати на електричном бициклу

Живети са Гоцицле Г4: колико је лако прилагодити се?

е-МОТОРБИЦИ

Рецензије и вести о е-мотоциклима

Рецензија Сеат Мо еСцоотер 125 УК

Како направити ЦБТ на електричном мотоциклу

Енергица представља нови Екпериа електрични тоурер мотоцикл

е-СЦООТЕРС

Вести и рецензије о е-скутерима

Да ли су е-скутери легални у Великој Британији?

Правила о приватним е-скутерима ‘не могу једноставно копирати’ прописе о изнајмљивању

Суперпешачки европски шеф о томе зашто су е-скутери за све

е-СВЕТ

Е-светске вести

Нови шатл Цандела П-12 стиже као први електрични ‘летећи’ трајект

Пипистрел Велис Елецтро: упознајте први сертификовани електрични авион

Нема везе Ауди е-трон ГТ, упознајте Ауди е-рикшу