May 20, 2024

Automotive News

Uživajte najboljim automobilima

Kia Sportage GT-Line S

Киа Спортаге ГТ-Лине С Дривен

Недостајао нам је медијски погон нове Киа Спортаге пре неколико недеља. Али успели смо да набавимо Киа Спортаге ГТ-Лине С на неколико дана да бисмо вам могли донети ову рецензију.

Киа Спортаге постоји већ неко време. У ствари, корејски произвођач аутомобила је на својој петој генерацији породичног СУВ-а. Раније верзије су биле застрашујуће и неописиве. Све се променило када је трећа генерација дебитовала.

Пратите Доубле Апек укључен инстаграм и Фејсбук где делимо више ауто садржаја.

Трећа и четврта генерација Спортаге-а су заиста подигле личност модела. Киа је изненада произвела кросовер који је био једнак ривалима свих других брендова. Чини се да је тај осећај уздизања подигао неколико степеница са најновијом верзијом.

Изглед свемирског доба

Киа Спортаге пете генерације има изглед који се најбоље може описати као футуристички. Изглед је одређен новом филозофијом дизајна бренда „уједињене супротности“. Први увид у ово смо добили у Киа ЕВ6, о чему можете прочитати овде.

Аспект дизајна о коме се највише прича мора да буду ти ДРЛ у облику бумеранга. Они заиста дају тон дизајну који је привукао много погледа и неколико набораних обрва. Једноставан, али занимљиво детаљан профил садржи 19-инчне легуре у двотонској боји Киа Спортаге ГТ-Лине С верзија.

Задњи део није ништа мање драматичан од лица. Замршено детаљна задња светла се протежу од сваког угла до задњих врата и повезана су танком траком која покрива каросерију. Непосредно изнад ове траке је мала ивица, а на врху стакла је спојлер. Киа Спортаге ГТ-Лине С је, једном речју, упечатљива.

Кликните овде да погледате више Киа садржаја на нашем сајту.

Високотехнолошки ентеријер

Футуристички спољашњи изглед употпуњен је ентеријером високе технологије. Не само да се кабина осећа као нова и модерна, већ постоји и осећај чврстоће опреме. Овај ранг-водећи Киа Спортаге ГТ-Лине С такође има пресвлаке од коже и пластичне облоге у црној боји. Иако бисмо више волели мат финиш јер сјајне површине могу да рефлектују светлост право у очи путника на предњем делу.

Закривљени дигитални дисплеј поздравља возача. Део иза волана приказује информације потребне за вожњу, док је средишњи део интерфејс са екраном осетљивим на додир за инфотаинмент систем. Потоњи укључује Андроид Ауто и Аппле ЦарПлаи. Срећом, Киа је сматрала прикладним да задржи физичка дугмад за управљање двозонским системом контроле климе. Они су смештени у доњем делу предње стране. Ох, даљински управљачи на волану су такође физички тастери.

Наша тестна јединица је била врхунска Киа Спортаге ГТ-Лине С. То значи да има ротациони мењач на централној конзоли. Такође на истом панелу се налазе тастери за стандардне грејаче/хладњаче седишта и грејач волана. Има неколико лепих детаља око кабине, као што су ручке на вратима и одговарајући отвори за вентилацију, који стварају врхунски осећај.

Спаце Апленти

Кабина новог Спортагеа има више него довољно простора за вашу типичну модерну породицу. Предња седишта пружају одлично подешавање, возачева страна је електрична. Наслон задњих седишта се може подесити под различитим угловима нагиба и поделити у односу 40:20:40.

Путници на задњим седиштима имају користи од пара УСБ-Ц прикључака за пуњење који су уредно интегрисани у наслоне предњих седишта. Запремина пртљажника је скоро 600 литара, што га чини међу највећим од скоро свих СУВ-ова који се данас продају.

Сингле Повертраин

Киа Јужноафричка Република је одлучила да објави нови Спортаге са само једном опцијом погонског склопа. 1,6-литарски четвороцилиндрични агрегат користи турбо пуњење да развије 132 кВ/265 Нм. Овај мотор је искључиво упарен са седмостепеним мењачем са двоструким квачилом за локално тржиште.

Мотор је префињена јединица која испоручује своју снагу без муке. Максимални обртни момент достиже 1 500 о/мин, што значи да морате бити изузетно нежни на гасу да бисте избегли нагли убрзање да бисте кренули. ГТ Лине варијанте имају ручице мењача на волану, али оне једва да су потребне, ако икада.

Софт Риде

Тхе Киа Спортаге ГТ-Лине С вози 19-инчне легуре. Упркос величини фелни, аутомобил има добар квалитет вожње. Нежно се спушта и вешање може да се носи са већином неравнина, а да не узнемирава путнике превише.

Гуме су једна област за коју сматрамо да би се могла побољшати. Стандардна гума има тенденцију да буде мало гласна и не пружа нивое приањања који би се, можда, могли очекивати од аутомобила који изгледа као Спортаге. То је мала ситница, али може помоћи да се учврсти осећај квалитета у целом паковању.

Резиме

Киа више није такође ран. Производи као што је најновији Спортаге показују зашто бренд може да заузме место које му припада међу главним играчима у модерном аутомобилистичком пејзажу. Потпуно модеран естетски, високотехнолошки и врхунски третман ентеријера, заједно са пуно простора и компетентним погонским склопом, чине га тренутно једним од најбољих избора у сегменту СУВ средње величине.

Модел: Киа Спортаге ГТ Лине С

Цена: Р734 995

Мотор: 1,6-литарски редни четворка, са турбо пуњењем

Преношење: седмостепени ДЦТ, ФВД

Максимална снага: 132 кВ

Максимални обртни момент: 265 Нм

-100 км/х: 8,8 секунди

Максимална брзина: 201 км/х

Потрошња горива: 6,4 Л/100 км