Упоредите и упоредите са оригиналним Цоунтацховим дизајнером: „Марчело Гандини жели да потврди да није имао никакву улогу у овој операцији и, као аутор оригиналног дизајна из 1971, желио би да разјасни да преобразба не одражава његов дух и његова визија – дух иновације и разбијање калупа, који по његовом мишљењу потпуно одсутан у овом новом дизајну.”
Искрено, нисам сигуран колико је ово Ламборгхини ствар. Његово конвенционално размишљање је да гледа унапред, а не уназад. Ово је компанија која је направила специјална издања инспирисана трком Ламборгхини Сесто Елементо, 999 кг лагана серија од 20 пауза у којој је приказан Ламборгхини Хурацан концепт Ламборгхини Терзо Милленнио, који садржи суперкондензаторе развијене у Масачусетском институту за технологију и Ламборгхини Сиан ФКП 37, његов први производни хибрид који покреће суперкондензатор. Али ту смо.
Постоје, осим знакова који га враћају у 70-е, елементи који гледају у будућност овог Цоунтацх-а. То је, у одређеној мери, Ламборгхини Авентадор/Сиан испод, који има и 6,5-литарски В12 мотор од 769 КС који означава последњи Авентадор, који је недавно пензионисан, и Сианову технологију суперкондензатора, који додаје 34 КС преко 48 В електромотора у мењач.
Не знам како се осећам у вези изгледа. Не може се порећи драматичност или чистоћа појединачног потеза од напред ка назад. Или личи на комплет аутомобила који је неко покушао да учини да личи на Цоунтацх, помало на Авентадор? Да никада раније нисмо видели Цоунтацх-а или Авентадора, да ли би он сам устао?
More Stories
GMC Savana 1500 Vs Ford E-150
The Hyundai Accent – The Best Car For You
A Guide to Rules and Guidelines Related to Van Leasing