Пет одлика са Кустомфеста 2022

Толико аутомобила ми се издвојило из свих правих разлога на индонезијском Кустомфесту ове године, али за овај центар пажње ћу се концентрисати на пет додатних специјалних конструкција.
Ова два В108 Мерцедес-Бенз 300 СЛ одмах су ми привукла пажњу када сам ушла на место догађаја, тако да сам одмах направио неколико снимака.

Има нешто тако исправно у великим Бенз лимузинама из 70-их, набијеним на лепе точкове са одговарајућим офсетом.

Тамносиви аутомобил седео је на АМГ Пента точковима, или барем на њих, јер је овај сет имао дводелну конструкцију и углачане усне.

Док је назив за В108 (и дуже међуосовинско растојање В109) увек био 300 СЕЛ, остали бројеви преко поклопца пртљажника наговештавали су који мотор се налази напред. За оба ова аутомобила, ‘3.5’ је знак да их сваки покреће мања јединица М116 В8.

Ови аутомобили су долазили са избором од три равна шест мотора (2.5Л, 2.8Л и 3.0Л) и три В8, 3.5Л како се овде користи, већи 4.5Л и 6.3Л. ‘6.3’ је најлековитија значка, која до данас још увек означава велику АМГ понуду.


Светлоплави 300 СЕЛ је покретао ББС мрежасте точкове са пуно усана, пуно сјаја и става за који је требало умрети. То је доказ да вам заиста не треба много да би било који аутомобил добро седео и изгледао као део.

На моју омиљену конструкцију на Кустомфесту ове године, овај Хиллман Имп џепне величине.


Имп произведен у Шкотској је дизајниран као ултра-компактан, практичан и економичан аутомобил, нешто што га је учинило прилично јединственим аутомобилом 60-их. Био је то први британски аутомобил који је имао мотор постављен позади који је покретао задње точкове, који је дизајном обезбеђивао доста простора за пртљаг у пртљажнику напред.

Такође је имао подизање задњег стакла, што је омогућило лак приступ додатном простору за пртљаг иза задњих седишта.

Ипак, оно што се налази у моторном простору чини овог Импа посебним.

Видите, власник и конструктор овог аутомобила, који води продавницу аутомобила у Џогџакарти, одбацио је фабрички уграђен, течно хлађени 4-цилиндрични мотор од 875 кубика и мењач у корист комплетног 1,6-литарског равног четвороцилиндричног погона из Поршеа 912 Поврх тога – или боље речено са стране мотора – компресор силом храни ваздушно хлађени комад за лепо мало појачање снаге. Колика је тачно снага власник није сасвим сигуран, јер је тек завршио градњу на време за емисију.

Заиста су ме привукле компактне димензије Импа, његова спартанска кабина и РР распоред. Претпостављам да није изненађујуће што је овај модел био популарна база за рели у то време. Лифт-офф оверстеер у сваком углу, било ко?

Постављање точкова је такође било на правом месту, тако да сам на крају изабрао Импа за награду ‘Спеедхунтерс Пицк’ на Кустомфесту 2022.

Коначно, то је још један занимљив пар, овог пута из ВВ Транспортер сорте.


Тема Порсцхе возила за подршку трци ме је увукла у себе, и одмах сам почео да замишљам како би било имати овако нешто код куће у Токију. Има нешто веома кул у додавању неколико малих детаља у стилу Поршеа на ВВ комби, Фуцхс точкове у случају прве израде.

Погледајте како је кревет завршен. Плашио бих се да носим било шта позади у случају да је огребало науљене траке од тиковине.

Поред тога, варијанта са дуплом кабином са 5/6 седишта је оно што ме је заиста изазвало. Свиђа ми се функционално уклапање ББС фелни и чињеница да кревет има балдахин преко њега.

Сада све што носите позади остаје суво. Ова ствар би била одлична породична крстарица за догађаје током викенда.
Овим је завршено моје извештавање са Кустомфеста 2022. Вратићу се следеће године, надам се са мало више времена у Џогџакарти да бих могао да се бавим брзим ловом споља догађаја. Постоје продавнице и аутомобили који свакако морају бити представљени…
Дино Далле Царбонаре
Инстаграм: дино_далле_царбонаре
дино@спеедхунтерс.цом