December 8, 2023

Automotive News

Uživajte najboljim automobilima

Представљен потпуно нови Феррари 296 ГТ3 Рацер [w/video]

Феррари тркач издржљивости следеће генерације је управо представљен. Потпуно нови Феррари 296 ГТ3 замењује веома успешан 488 ГТ3. Нови аутомобил ће свој тркачки деби имати на Дејтона 24 сата 2023.

Пратите Доубле Апек укључен Фејсбук и инстаграмгде делимо више ауто садржаја.


Купите сада и искористите бесплатну доставу у Јужној Африци за поруџбине веће од 349 РУС.


В6 Повер

Феррари 296 ГТ3 је заснован на друмском аутомобилу компаније 296 ГТБ. Можете сазнати више о модел изложбеног простора кликом на ову везу. Исти В6 са турбопуњачем од 120 степени лежи у срцу новог тркачког аутомобила. Главна разлика између друмских и тркачких аутомобила је у томе што потоњи немају електричну компоненту која се налази у хибридном 296 ГТБ. Позиционирање турбопуњача остаје унутар ‘В’. Поред тога, компактни мотор и даље има запремину од 3, литра и има директно убризгавање.

Максимална снага се наводи као 441 кВ снаге са 710 Нм обртног момента. На крају крајева, резултат ће зависити од правила равнотеже перформанси која се примењују у свакој ГТ3 серији. Специјалисти Кстрац развили су нови мењач специјално за овај аутомобил. Јединица са шест брзина се повезује са мотором преко јединице квачила са једним диском.

Феррари каже: Архитектура је победничка у погледу редоследа паљења, интеграције усисних разводника и носача мотора на усисним странама глава цилиндра. Мотор је лакши и компактнији пошто су елиминисани спољни пленуми и носачи. Његова унутрашња динамика течности има користи од смањења запремине, повећавајући ефикасност уноса.

Погледајте први афрички тркачки аутомобил Мерцедес-АМГ ГТ3 на овом линку.

Клизавији и лакши за кориснике

Аеродинамичари и дизајнери били су одговорни за стварање оптимизованог облика 296 ГТ3. Крајњи резултат је дао 20 процената повећања притишне силе у односу на 488. Кокпит је дизајниран да га учини лакшим за коришћење. Велики број возача купује ове аутомобиле купаца и Феррари је то морао узети у обзир.

Многе контроле су пребачене на волан инспирисан Ф1. Систем климатизације обезбеђује хлађење у свим условима. Чување хладноће помаже возачима да се концентришу током сваке фазе трке.

хттпс://ввв.иоутубе.цом/ватцх?в=-вМ9ц_ктС40