December 8, 2023

Automotive News

Uživajte najboljim automobilima

Хиундаи Велостер Н је модерни хот хеч, усавршен

Хиундаи Велостер Н је званично мртав живео Велостер Н. Још један традиционални аутомобил нажалост види свој крај у ери увек истакнутог кросовера. Вест још није изашла у јавност када ми је црни аутомобил који сам овде видео позајмљен на недељу дана, али оно што се дешава иза затворених врата дешава се на другој таласној дужини, тако да морамо да погледамо необичан врући хечбек са троја врата кроз објектив нечега попут читуље. Ово је проклето штета јер је Хиундаи Велостер Н, посебно са седмостепеним мењачем са двоструким квачилом, савршен пример онога што би врући хечбек требало да буде 2022. године.

Први део формуле врућег хечбека је привлачан мотор. Снага у Велостер Н је обилна. 275 коњских снага (плус додатних 10 када се притисне дугме Н Грин Схифт) и 260 лб-фт обртног момента су више него довољни, посебно када се шаљу само на предње точкове. -60 се дешава за око 5,1 секунду, број који је не тако давно био недостижан у разреду.

Физику се не може занемарити. Нема толико у управљању обртним моментом колико има једва обузданог окретања точкова. Блицеви модела Маздаспеед3 падају на памет када се снажно гаси. Ова карактеристика се појачава када су путеви мокри. Искрено, то је пријатно, освежавајуће изненађење у свету суздржаности, система за контролу вуче попут Великог брата, притискање педале за кретање у Хиундаи-у доноси потпуну малолетничку радост. И док је шестостепени мануелни мењач стандард, седмостепени мењач са двоструким квачилом (ДЦТ) је бољи избор. Искључује брзине брже него било који аутомобил са ове стране ПДК-а, са хистерично насилним пребацивањем у виши и брзим степеницама.

Управљање је прилично добро за аутомобил са шасијом која није дизајнирана за наменски, свеобухватни спортски аутомобил. Има крутост која је потребна нечему у овој класи, и велике су шансе да има виши ниво максималног приањања него што било ко може безбедно да истражује на јавним путевима. Уђите у аутокрос или стазу, и В/Н ће бити као код куће.

Ствар је у томе што су снага и способност руковања само два дела много веће слагалице. Оно што је заиста важно за Велостер Н је да је забаван. Особина која језиво недостаје у толиком броју модерних возила (не морам да се поетичим око овога коњ је већ претучен на смрт), Н је шашава за разбијање, било од семафора до семафора или на дугом духовит погон. Једначина је тачна: довољно снаге да будете брзи, али не и неодговорно, способности у кривинама које су знатно изнад традиционалног породичног возила, константно шумови и пуцкетање из издувних гасова заједно са турбо букама испод хаубе, и пакет који је праве величине.

На уском споредном путу у Конектикату, нема много аутомобила у којима бих могао да идем брже од тачке до тачке. Комбинација добре видљивости, брзог преноса и експлозивне снаге средњег домета чини рецепт на којем је изграђен хот хатцх. И величина је тачна ових дана се жалимо на то како су аутомобили постали превелики, али ломљење кривина на путу са две траке кроз шуму Конектиката показује како је нешто величине Велостера савршен компромис.

Наравно, Велостер Н има неке уступке. Различити материјали унутрашњости су тврда пластика са ниском рентом, ЦарПлаи је више пута прекидао везу са фрустрирајућом фреквенцијом, а аутомобилу су потребна додатна врата. Истина је да ништа од овога није важно: када је у питању вожња Велостера Н, забава је на првом месту. Брзина В/Н бледи у поређењу са данашњим светом приступачне брзине, али што је још важније, осећа се брзо Путеви мале брзине и даље имају осећај као да се журите, а при већим брзинама то не маскира брзину као што то чине нека изолованија возила. То је добродошла промена.

Да је Велостер Н био са погоном на све точкове и имао додатна врата, привукао би се потпуно новој публици— као што то чини предстојећа ГР Цоролла. Током последњих десет година, Хиундаи је доказао да има храбрости да уради велике ствари и да има храбрости да их подржи. Велостер Н је управо то. Ускоро ће хот хеч бити сличнији Хиундаи Ионик 5, који је сама по себи ракета, али од овог писања кошта вишеструко више него Велостер Н. Или јесте. Хиундаи је одлучио да прекине производњу Велостера Н већ следећег месеца. Мора да је већ неко време био осуђен на смрт, нешто што није толико изненађење: свако ко има половично разумевање пословања зна да је то било само питање времена. Велостер је морао бити жртвован да би се помогло Хиундаијевој будућој електричној понуди.

Велостер Н је фантастичан јер, иако ће вући породицу и намирнице и путовати на посао са најдосаднијим од њих, увек је укључен, увек зуји, увек подстиче спортску везу. Ако сте икада покушали да купите Мини Цоопер С који је бржи и заглавио у спортском режиму, Фиесту СТ која је необична и боље направљена, или чудан, лакши за очи Цивиц Типе Р са убиственом гаранцијом, ово је ваш аутомобил . Заинтересовани је боље да пожуре јер када се пламен угаси, једини Велостер Н доступан ће бити онај на тржишту половних. И као и сваки добар хот хеч, велике су шансе да ће ти примерци бити поприлично потучени, онако како сваки аутомобил ове класе заслужује. Возите га јако, паркирајте га, исперите, поновите. Врући хечбек је усавршен, и изгледа као Велостер Н.