Хиундаи Елантра Хибрид Лимитед 2023 Преглед и пробна вожња: Зависници од аутомобила
Како се приближавамо будућности више електричних возила (ЕВ), хибридна електрична возила (ХЕВ) су победнички рецепт који проглашава неке од најбољих километража горива које смо видели у возилима као што је најновији Хиундаи Елантра Хибрид.
Након што смо искусили многе варијације нове Хиундаи Елантре, седме генерације, укључујући бучну Елантру Н оријентисану на перформансе, постоји велико поштовање према компактној лимузини овог бренда и многи је поздрављају раширених руку за приступачни сегмент. Сада, када сте искусили нову Елантру ХЕВ, постоји још више поштовања за возило које често надмашује своје бројке о потрошњи горива које је процијенио ЕПА у стварном свијету и надмашује већину конкуренције.
Нова Хиундаи Елантра за своју седму генерацију већ има одличну платформу као што сам искусио у многим претходним рецензијама возила у његовим нехибридним нивоима опреме на гас. Хибридна верзија Елантре ове недеље има другачији приступ за платформу где користи свој елегантан дизајн како би искористио пристојну аеродинамику која има коефицијент отпора од ,28, задржавајући већи део елегантног изгледа других нивоа опреме. Елантра Хибрид долази у два нивоа опреме, плавој и ограниченој. Моја ограничена опрема добија ажуриране ЛЕД фарове, тамну хромирану предњу решетку и веће алуминијумске фелне од 17 инча.
Перформансе и возни карактер
Имајући солидну платформу за рад, Хиундаи Елантра Хибрид се осећа пристојно на путу само што га омета погонски склоп који није баш жељан да покрене ствари. Рад са комбинованом излазном снагом од 139 коњских снага нема много што би инспирисало перформансе. Међутим, чини се да хибридни систем испуњава празнине у области свог 1,6-литарског 4-цилиндричног мотора који сам по себи производи 104 коњске снаге и 109 лб-фт обртног момента, што онда износи укупно 195 лб-фт обртног момента. Снага је усмерена само на предње точкове, а мењач је уредан избор 6-брзинског аутоматизованог двоструког квачила које добро управља снагом где често не приметите промену степена преноса, што је добра ствар.
Сам електрични мотор може да произведе 43 коњске снаге и 125 лб-фт обртног момента што помаже да се Елантра Хибрид у почетку прилично добро извуче из рупе, али се не прати ништа значајно док се пењете преко 25 мпх и до 60 мпх, што потребно је око 8,8 секунди да достигне 60 мпх од заустављања. У основи, нећете победити ни у једној трци са Елантра Хибрид, али је довољно брз да не буде опасан.
Чини се да руковање и квалитет вожње надокнађују слабу снагу у којој се Елантра Хибрид добро носи са осећајем да шасија може да поднесе много више, уз пристојан квалитет вожње и стабилност при међудржавним брзинама. Једина грешка коју налазим у погону, осим што Елантра Хибрид није баш „брза“, јесте да осећај кочења понекад није тако беспрекоран као што бих желео у његовим прелазима са регенеративног кочења и употребе кочница трења. Иначе, хибридни систем ради одлично, задржавајући пристојну резерву снаге батерије и често користи снагу батерије преко мотора да задржи већину брзина.
Софистицираност Елантра Хибрид-а је често беспрекорно искуство где готово да не приметите прелазе са електромотора на гасни мотор, или промене степена преноса у том случају. Ту је добродошла тишина и тамо где се Елантра Хибрид осећа готово премијум чак и када ради гасни мотор. Када се гасни мотор угаси, једини звуци које чујете су еколошки прихватљиве гуме и слаба бука ветра.
Економија заснована на гориву
Нова Хиундаи Елантра Хибрид блиста због своје изузетне економичности горива где ЕПА процењује на 49 миља по галону у граду, 52 мпг на аутопуту и 50 мпг заједно, што је често боље у стварној вожњи. Видео сам своју цифру на аутопуту чак 54 мпг, а у граду сам видео у просеку 52,4 мпг. Хибридни систем је једноставан за учење због ангажовања мотора и омогућава вам да добијете боље бројке мпг уз неко паметно планирање на вашим погонима. Са тим бројкама, добијате изузетан домет од око 572 миље на само једном резервоару од 11 галона обичног безоловног горива.
Једина ствар коју бих волео да Хиундаи уради је да означи на мерачу снаге колико гаса можете дати возилу да искористи снагу батерије пре него што се пребаци на гасни мотор. Таква ознака на мерачу снаге као што то ради Тоиота би помогла у управљању снагом да се потенцијално извуче још бољи мпг из Елантра Хибрид, што је већ изненађење да надмаши ЕПА бројке.
Унутрашњост и технологија
Пошто сам покрио где је нова Хиундаи Елантра победничка формула за компактну лимузину, срећан сам што видим да унутрашњост остаје практично иста у новој Елантри Хибрид. Нема никаквих изненађујућих аспеката у погледу унутрашњости која се разликује од осталих Елантриних нехибридних опрема на гас у новој Елантри ХЕВ. У кабини Елантре постоји простор добродошлице са изненађујућом количином простора за компактну лимузину и много подешавања напред и назад за грејна и вентилирана предња седишта која вам омогућавају да пронађете оптималну позицију за вожњу – чак и за некога ко је преко 6 стопа висок као ја.
Ту је добродошао инфотаинмент систем у Елантра Хибрид који садржи екран осетљив на додир од 10,25 инча са бежичном Аппле ЦарПлаи и Андроид Ауто интеграцијом. 10,25-инчни дигитални мерач мерача замењује место где се мерач обртаја обично приказује са хибридним мерачем снаге.
У области безбедности, нова Елантра Хибрид долази са свим очекиваним активним безбедносним функцијама, минус камера за сурроунд поглед од 360 степени уместо традиционалног погледа са задње камере, што уклања доступност паметног система за праћење мртвих углова уживо. . Иначе, и даље имате добродошле мониторе мртвог угла, упозорење/помоћ при напуштању траке, помоћ при праћењу траке, упозорење на пажњу возача, упозорење о безбедном изласку, упозорење на судар унапред/хитно кочење, помоћ за избегавање судара позади и паметно крстарење контрола са стоп & го и функцијом помоћи у вожњи на аутопуту.
Цена
Поред тога што Хиундаи Елантра Хибрид чини победничким рецептом, цена основне плаве опреме почиње од само 24.400 долара, док напуњена опрема Елантра Хибрид Лимитед кошта 29.000 долара пре било каквих накнада за које се очекује да платите скоро 31.000 долара када се израчунате. одредишне/возарине.