ТОКИО — Хиундаи мотор група која се брзо креће каже да ће уложити милијарде долара у развој софтвера у покушају да убрза развој производа и повећа приход, укључујући стварање новог оперативног система за бежично ажурирање у свим Хиундаи, Киа и Генесис возила до 2025.
Ова свеобухватна иницијатива ће покренути талас „софтверски дефинисаних возила“ наоружаних технологијом која ради „невероватним брзинама“ и повећава вредност препродаје сваког аутомобила, према произвођачу аутомобила.
У њему ће се успоставити Глобални софтверски центар, увођење система аутономне вожње нивоа 3 и лансирање две нове платформе за електрична возила од 2025. године, док јужнокорејски џагернаут скаче у убрзану трку за издавање „програмабилних аутомобила“.
„Наш холистички приступ ће оснажити Хиундаи Мотор Гроуп да предводи трансформацију у парадигми мобилности“, рекао је Цхунг-Коок Парк, председник одељења за истраживање и развој компаније, најављујући огромну инвестицију 12. октобра. „Креирање визионарских возила оснажених способношћу да еволуирати кроз софтвер омогућиће купцима да своја возила одрже у току са најновијим карактеристикама и технологијом дуго након што напусте фабрику.”
Хиундаи је рекао да ће инвестирати 18 трилиона вона (12,6 милијарди долара) до 2030. да развије и примени ова софтверски дефинисана возила.
Придружује се ривалима као што су Волксваген АГ, Тоиота Мотор Цорп. и Генерал Моторс у креирању нових оперативних система који ће покретати аутомобиле сутрашњице усмерене на софтвер. Произвођачи аутомобила кажу да ће њихова будућа профитабилност зависити од софтвера и услуга упакованих у њихове производе, а не од челика, гуме и стакла.
„Софтвер који се стално може надоградити ће обезбедити различите, стабилне токове прихода, док ће понудити свежу функционалност и функције које одржавају возила купаца ажурним“, рекао је Хиундаи.
Развојем софтвера у комбинацији са хардвером, Хиундаи се обавезује да ће „значајно смањити време потребно за све процесе масовне производње, укључујући планирање, дизајн и производњу“. То ће заузврат донети већу ефикасност, ниже трошкове и веће марже.
More Stories
Classic Car Sales
Are Electric Car Sales High for Every Car Dealer?
A Brief History of Electric Hybrid Vehicles