May 4, 2024

Automotive News

Uživajte najboljim automobilima

БМВ троши 1,7 милијарди долара на производњу електричних возила у САД

БМВ троши 1,7 милијарди долара на производњу електричних возила у САД

БМВ је у среду најавио велику инвестицију у своју фабрику у САД како би је припремио за производњу електричних возила.

Произвођач аутомобила је рекао да ће потрошити милијарду долара на своју фабрику у Спартанбургу, у Јужној Каролини, како би припремио локацију за електрична возила, плус додатних 700 милиона долара за изградњу нове фабрике батерија у оближњем Вудрафу у Јужној Каролини и запошљавање 300 радника.

Фабрика у Спартанбургу је највећа БМВ-ова фабрика на свету, са укупно 433.810 возила која ће сићи ​​са линије 2021. Она производи линије Кс3, Кс4, Кс5, Кс6 и Кс7, укључујући хибридне верзије неких од тих возила, а ускоро ће додати производња новог хибридног СУВ-а високих перформанси 2023 КСМ.

БМВ је рекао да ће најмање шест електричних возила бити произведено у фабрици у Спартанбургу до 2030. Већина њих ће вероватно бити електричне верзије постојећих СУВ линија.

Фабрика за монтажу БМВ-а у Спартанбургу, Јужна Каролина.

Фабрика за монтажу БМВ-а у Спартанбургу, Јужна Каролина.

Фабрика батерија у Вудрафу ће радити у сарадњи са Енвисион АЕСЦ. Испоручиоца батерија основали су као АЕСЦ 2007. године Ниссан и његове колеге из Јапана НЕЦ и Токин, иако је Ниссан продао свој контролни удео кинеској Енвисион Гроуп 2018.

Фабрика ће имати капацитет до 30 гвх и у почетку ће производити БМВ-ову нову шесту генерацију батерије, која има цилиндричне ћелије. Дизајн пружа предности паковања у односу на тренутне дизајне призматичних ћелија и као резултат тога побољшану густину и перформансе. БМВ наводи повећање густине енергије за више од 20%, побољшану брзину пуњења до 30% и побољшан домет до 30%.

БМВ са својим партнерима такође планира четири додатне фабрике батерија у Европи и Кини. Свако од постројења имаће капацитет већи од 20 гвх.

БМВ-ова најава је последња од неколико недавних инвестиција вредних више милијарди долара у производњу електричних возила у САД након доношења закона који подстичу домаћу производњу, посебно Закона о смањењу инфлације и Споразума Сједињених Држава-Мексико-Канада. Са овим политикама, произвођачи аутомобила су у могућности да избегну тарифе или да се квалификују за финансијске подстицаје тако што производе домаћу производњу.