May 8, 2024

Automotive News

Uživajte najboljim automobilima

Вести за 28.10.2022

Вести за 28.10.2022

Добродошли у Хоониверсе вести! Као и увек, ово је недељни резиме највећих прича у аутомобилској индустрији без глупости. Ове недеље: Форд дебитује са новим Есцапе-ом који може да уради многе ствари типа кросовера или тако нешто, Форд открива луду снагу новог Супер Дутија и носивост/теглу, Хонда цени Цивиц Типе-Р, али цене то чине неважним, Форд се опрашта од Фиесте у Европи , плус ваше вести за недељу.

Форд Есцапе 2023

Следеће године следи темељна ремонт Фордовог компактног СУВ-а. Есцапе долази са новим стилом, три СТ-Лине облоге, новом технологијом, више система за помоћ возачу и две хибридне опције.

Нови стил се добро уклапа у Фордов најновији дизајнерски језик. То укључује светла у облику слова У, огромну решетку за дупе и унапређен ентеријер. Форд такође додаје спортски пакет изгледа СТ-Лине на неколико различитих нивоа као што су то чинили за неколико других модела. То додаје црну мрежасту решетку специфичну за серију, јединствену задњу клизну плочу и кровни спојлер без обзира на то који је СТ-Лине изабран. Унутрашњост ових модела је црна са црвеним контрастним шавовима на вратима, седиштима, централном наслону за руке, патосницама и волану са равним дном. Есцапе се вози или на алуминијумским точковима од 18 инча обојеним металом или на алуминијумским точковима од 19 инча са машинским ебановином фарбањем у зависности од опреме.

Стандардна СТ-Лине је опремљена са 1,5-литарским ЕцоБоостом са 180 коњских снага и ФВД или доступним АВД као и хибридним погоном са ФВД. СТ-Лине Селецт и СТ-Лине Елите опремљени су 2,0-литарским ЕцоБоостом који производи 250 коњских снага и АВД као додатак хибридној опцији. Изван СТ-Линија постоје модели Басе, Есцапе Ацтиве, Платинум и Плуг-ин Хибрид. Модели Басе и Ацтиве долазе са 1.5Л и ФВД или АВД. Платинум долази са 2.0Л и АВД или хибридним погоном са доступним ФВД или АВД.

И хибридни и Плуг-ин хибридни агрегати се састоје од 2,5-литарског гасног мотора Аткинсоновог циклуса са Фордовим хибридним погонским системом четврте генерације упарен са ЦВТ-ом. Хибридни модел са ФВД циља домет од више од 550 миља по резервоару. Плуг-ин Хибрид циља на домет вожње од 37 миља само на батерију и време пуњења од само 3,5 сата са пуњачем нивоа 2 од 240 волти. Сваки Есцапе, без обзира на опремљен мотор и погон, требало би да пређе преко 400 миља по резервоару.

Нове погодности укључују централни екран од 13,2 инча као стандард плус доступну дигиталну инструмент таблу од 12,3 инча, задње паркинг сензоре, камеру од 360 степени и подлогу за бежично пуњење. Нове безбедносне функције обухватају интелигентни прилагодљиви темпомат са стоп-анд-крени, предиктивну помоћ при брзини, кочење у попречном саобраћају позади, помоћ при кочењу уназад, помоћ при избегавању управљања и повезану уграђену навигацију.

Нови Есцапе ће наставити да се производи у фабрици у Лоуисвиллеу у Кентакију и сада је доступан. Према Фордов конфигураторцене се крећу од 27.500 УСД за Басе па све до 38.500 УСД за Плуг-ин Хибрид.

[Source: Ford]

Спецификације Форд Супер Дути-а су огромне

Форд је дебитовао са новом 2023 Ф-Сериес Супер Дути пре месец дана, али је управо сада у могућности да потврди неке важне спецификације, као што су његови мотори и носивост и капацитети вуче. Најбоље се могу описати као огромне. Производња ће почети у наредним месецима, а испоруке су планиране за почетак 2023. Основна цена је 43.970 долара плус 1.795 долара за одредиште и испоруку – али као што можете да замислите, та цена расте невероватно брзо.

Почевши од мотора – доступна су два гасна мотора и један дизел са две различите снаге. Основни мотор је 6,8-литарски В8 на гас са 405 коњских снага и 445 лб.-фт. од обртног момента. Ако то није довољно, 7,3-литарски “Годзилла” В8 нуди 430 коњских снага и 485 лб.-фт. од обртног момента. Дођите до дизелаша и бројке се значајно повећавају. 6,7-литарски Повер Строке В8 дизел је доступан у два излаза – „стандардни“ и Хигх Оутпут. Стандардни мотор производи 475 коњских снага и 1.050 лб.-фт. обртног момента док Хигх Оутпут Повер Строке испумпа 500 коњских снага и 1.200 лб.-фт. од обртног момента.

Сада се овде ствари мало замрсују. Вуча и носивост су оно за шта је овакав камион дизајниран, тако да су бројке веома импресивне, али наравно веома варирају у зависности од тога како је камион конфигурисан. Наслови наводе најбољу носивост у класи од 8.000 фунти и најбољу вучу у класи од 40.000 фунти. Сваки од тих бројева је преузет из веома специфичног камиона. Носивост од 8.000 фунти је са Ф-350 ДРВ Регуларном кабином 4×2 КСЛ са пакетом терета за тешке услове рада и једним од гасних мотора. Оцена вуче од 40.000 фунти је доступна само за Ф-450 Регулар Цаб са 6,7Л ХО дизел и Мак пакетом за вучу. Постоји огроман број комбинација за овај камион и не покривам их све. Ако тражите одређену оцену, мораћете да сачекате да Форд објави спецификацију за целу линију. Хоће ли то спречити Билија да преоптерећује свој Ф-250 Кинг Ранцх који је финансирао 84 месеца и да изгуби контролу на нижем нивоу? Вероватно не. Не буди Били.

Форд већ има 2023 Супер Дути конфигуратор на мрежи тако да можете да се играте са бројним опцијама и видите колико органа ћете морати да продате.

[Source: Ford]

Хонда Цивиц Типе-Р почиње од 43.990 долара*

2023 Хонда Цивиц Типе Р

*Нећете добити Типе-Р на МСРП-у. Али мањи од два броја које ћете видети на налепници на прозору биће његова званична почетна цена од 43.990 долара, а то укључује и одредишне трошкове. То је скок цене од отприлике пет хиљада у односу на модел последње генерације.

Нисам возио нови или стари Типе-Р тако да не могу да кажем да ли су побољшања вредна додатног новца. Али сумњам да је похлепа дилера можда убедила Хонду да узме већи део за себе тако што је још више подигла цену. Или је заиста толико боље. Познавајући Хонду и бригу и пажњу коју посвећују својим спортским аутомобилима, вероватно је ово друго ако будем искрен. Са 315 коњских снага, што је чини најмоћнијом серијском Хондом икада продатом у САД, и бројним побољшањима њене шасије и аеродинамике, свако ко успе да га пронађе за мање од 100.000 долара чека добар провод. Што ће рећи нико.

[Source: Honda]

Форд Фиеста је заувек нестала

Иако су Фиеста и Фоцус одбачени у Сједињеним Државама пре неколико година, нове верзије оба су се појавиле у Европи где су њихова компактна величина и ефикасност били више цењени. Али Фиеста није дуга ни за овај свет. Форд Еуропе је потврдио да Фиесте више неће бити након моделне године 2023. Наредног лета завршава 47-годишњу производњу.

Форд није улазио у детаље зашто је убијен. Гледа у Подаци о продаји у Европи у ЦарСалесБасе-у открива да је поприлично опао у последње три године. Од отприлике 229.000 у 2019. до 86.000 у 2021. и још мање до сада у 2022., још увек није тако лош продајни учинак као што је имао овде у САД. Али чини се да Форд мисли да више није вредно тога. Наговестили су да ће његова замена бити нека врста електричног компакта. Вероватно онај који је сличне величине, али мало виши. Зашто нису могли само да направе Фиесту електричном и уновче на препознатљивости њеног бренда је једна од великих животних мистерија. У сваком случају, РИП малу Фиесту. Били сте забавни, практични и добри у свом послу. Штета што уместо тога нисте били јајолики кросовер, онда би вас људи заиста волели.

[Source: Ford News Europe, CarSalesBase]

Које су твоје аутомобилске вести?

Хоониверсе вести шта вам је навс

То је све што имам за тебе ове недеље, па је сада твој ред. Ако сте видели нешто, поправили нешто, све покварили или на други начин урадили било шта, чак и на даљину у вези са аутомобилом, што желите да поделите са својим колегом, звучите у коментарима.

Угодан викенд.