Године 1953. Гордини је стекао име победивши у дугој трци у Сурену, победивши великог фаворита, принца Николаса од Румуније.
Ренаулт се укључио у њих касних 1950-их и Амедее Гордини је постао познат широм света као један од највећих тјунера мотора свог времена.
1953 Гордини Биплаце Спорт Типе 23с предњи амблем. (©Пхото би Сегура)
1953 Гордини Биплаце Спорт Типе 23с предњи амблем. (©Пхото би Сегура)
1953 Гордини Биплаце Спорт Типе 23с предња решетка. Овај аутомобил је учествовао на двадесетак трка и остварио победе у Европи, Великој Британији, Сенегалу и Мароку. (©Пхото би Куим Массана)
1953 Гордини Биплаце Спорт Типе 23с предњи. Овај аутомобил је учествовао на двадесетак трка и остварио победе у Европи, Великој Британији, Сенегалу и Мароку. (©Пхото би Куим Массана)
1953 Гордини Биплаце Спорт Типе 23с. Овај аутомобил је учествовао на двадесетак трка и остварио победе у Европи, Великој Британији, Сенегалу и Мароку. (©Пхото би Куим Массана)
1953 Гордини Биплаце Спорт Типе 23с страна. Овај аутомобил је учествовао на двадесетак трка и остварио победе у Европи, Великој Британији, Сенегалу и Мароку. (©Пхото би Куим Массана)
1952 Гордини Биплаце Спорт Типе 20с амблем предње решетке. (©Пхото би Сегура)
1952 Гордини Биплаце Спорт Типе 20с. (©Пхото би Сегура)
Гордини Биплаце Спорт предњи амблем. (©Пхото би Сегура)
Гордини Биплаце Спорт предња решетка. (©Пхото би Сегура)
Гордини Биплаце Спорт. (©Пхото би Сегура)
1954-1957 Гордини Ф1 Тип Т16.
More Stories
Waterless Car Washes: Top 10 Benefits of Using Them
Top Hybrid Cars
Finding the Top Classic Car Auto Insurance Company