May 5, 2024

Automotive News

Uživajte najboljim automobilima

Објављене локалне спецификације за Волксваген Голф Р и Тигуан Р

Јужноафриканци су били веома стрпљиви са Фолксвагеном у Јужној Африци јер још увек чекамо дуго очекивани нови Голф 8 Р и први Тигуан Р.

Нећете морати превише да чекате јер је ВВСА сада открио да ће СУВ бити лансиран у октобру ове године, док ће хот хеч Голф Р бити представљен локално тек 2023. године.

Од лансирања Голфа Р у Јужној Африци 2007. године, моћни хатцх је продат у близу 6 000 јединица. Нови Волксваген Голф Р доминира као најснажнији хеч модела до сада. Моћнији, динамичнији, ефикаснији, ближе интегрисани, дигиталнији ово су карактеристике новог Голфа Р, динамичног водећег модела осме генерације Голфа.

Погонска технологија новог Голфа 8 Р надмашује све што је до сада било лансирано у асортиману Голф модела. Одговарајућу снагу погона генерише 2,-литарски четвороцилиндрични ЕА 888 мотор. Нови Голф 8 Р убрзава до 100 км/х за само 4,8 секунди. Максимална брзина је 250 км/х. Голф 8 Р импресионира комбинацијом обртног момента од 400 Нм, најсавременијег погонског механизма и најпрогресивнијег погона на сва четири точка у својој класи.

Нови систем погона на сва четири точка и високотехнолошки погонски склоп се спајају како би створили мноштво иновација, док истовремено нуде максималну агилност и задовољство у вожњи. Систем 4МОТИОН са Р-Перформанце Торкуе Вецторинг је нови контролни центар који распоређује снагу мотора на четири точка. Нови задњи погон распоређује снагу турбо бензинског мотора у Голфу 8 Р, не само између предње и задње осовине, већ и променљиво између два задња точка. Ово омогућава значајно повећање агилности, посебно у кривинама. Као први у свету, погон на све точкове је такође умрежен преко Вехицле Динамицс Манагер-а (ВДМ) са другим системима погонског механизма као што су електронске блокаде диференцијала (КСДС) и прилагодљива контрола шасије ДЦЦ. Захваљујући овој блиској интеграцији различитих система, нови Голф 8 Р нуди оптималну контролу вуче и неутрално руковање са највишим нивоом прецизности. Голф 8 Р је стандардно опремљен 7-брзинским мењачем са двоструким квачилом (ДСГ). Потрошња горива је 7,8л/100км.

Стандардне карактеристике новог Голфа 8 Р укључују мобилно индуктивно пуњење, панорамски кров, улазак без кључа са сигурном бравом и електричним вратима пртљажника и пртљажником, ‘Дисцовер Про’ систем са сателитском навигацијом, бежично повезивање апликација и управљање гласом, 19-инчни Есторил легура точкови, прилагодљива контрола шасије укључујући избор профила вожње, пакет Лигхт анд Висион укључујући помоћ за контролу дугих светала, Наппа кожна седишта као и избор између три боје екстеријера (чиста бела, лапиз плава металик и дубока црна бисерна).

Опционе карактеристике у новом Голфу 8 Р укључују ИК.Лигхт ЛЕД матричне фарове, Акрапович издув, Хеад-Уп дисплеј, Харман Кардон звучни систем, паралелну помоћ при паркирању, помоћ при паркирању уназад са камером за гледање уназад, монитор мртвог угла са упозорењем о саобраћају позади и траком Асистенција са електронски склопивим бочним ретровизорима, помоћ при путовању са асистенцијом у траци и прилагодљивим темпоматом, ИК.Дриве адаптивни темпомат са предњом асистенцијом, аутономним системом кочења у случају нужде као и Блацк Перформанце пакетом са дрифт режимом, повећаном максималном брзином од 270 км/ х и црне 19-инчне алуминијумске фелне Есторил.

Потпуно нови Тигуан Р, Волксвагенов најмоћнији СУВ

Волксваген ће такође лансирати најмоћнији Тигуан, Тигуан Р, на локалном тржишту. Тигуан Р ће се придружити Волксвагеновој Т СУВ понуди у Јужној Африци коју тренутно чине Т-Цросс, Таиго, Т-Роц, Тигуан, Тигуан Аллспаце и Тоуарег.

Са излазном снагом од 235 кВ, Тигуан Р убрзава до 100 км/х за само 5,1 секунду. Са системом погона на сва четири точка, Тигуан Р, са максималном брзином од 250 км/х, фасцинира изузетно окретним и сигурним управљањем. Нови Тигуан Р комбинује динамичке перформансе спортског аутомобила са варијабилности СУВ-а.

Четвороцилиндрични мотор пружа свој максимални обртни момент од 400 Нм већ при 2 100 о/мин и одржава овај високи обртни момент на константном нивоу до 5 350 о/мин. Ова снага се дистрибуира на четири точка помоћу новог система погона на сва четири точка: 4МОТИОН са Р-Перформанце Торкуе Вецторинг, који је такође доступан у новом Голфу 8 Р. Са новим системом погона на све точкове, агилност управљања, посебно када скретање у кривинама је побољшано. Овим системом Тигуан Р поставља нова мерила за динамику вожње СУВ-а.

Проширена техничка опрема Тигуан Р укључује моћан кочиони систем од 18 инча са плавим кочионим чељустима (са Р логотипом на предњој страни), ДЦЦ шасију (са адаптивно контролисаним амортизерима) спуштену за 10 мм и избор профила вожње побољшан за Тигуан Р са додатним Р профилом. Овај спортски режим се може активирати помоћу плавог Р дугмета на новом мултифункционалном спортском волану. Ово је такође опремљено одвојеним великим лопатицама за ручну контролу 7-брзинског ДСГ мењача.

Спортски ДНК Тигуана Р не може се наћи само у мотору са турбопуњачем и систему погона на све точкове, већ иу његовој опсежно прилагођеној опреми. Узимајући екстеријер као пример: стандардна опрема овде укључује бранике у Р дизајну са аеродинамичким елементима у црној боји високог сјаја или у боји каросерије аутомобила, поклопце спољашњих ретровизора у мат хрому, јединствени црни задњи дифузор високог сјаја, црна проширења кућишта точкова , 20-инчне Мисано алуминијумске фелне, Светла и Пакет Висион (са аутоматским затамњивањем ретровизора и сензором за кишу), панорамски кровни отвор и Контрола удаљености од паркирања напред и позади. Нови Тигуан Р је доступан са избором од десет боја екстеријера.

У унутрашњости, Тигуан Р се издваја карактеристикама као што су премиум Наппа кожна седишта са ‘Р’ логотипом, прилагођени дигитални кокпит са интегрисаним тајмером за круг, као и Царбон Граи декоративне облоге. Декоративни елементи су осветљени преко позадинског осветљења. Такође је осветљен Р лого у алуминијумским лајснама предњег прага. Систем ‘Дисцовер Про’ са сателитском навигацијом, бежичним Апп-Цоннецт-ом и гласовном контролом, активним инфо дисплејом, као и уласком без кључа са сигурном бравом и електричним вратима пртљажника и пртљажником такође долазе стандардно.

Опционе карактеристике у Тигуану Р укључују куку за приколицу, ИК.Лигхт ЛЕД матричне фарове, Акрапович издув, 21-инчне алуминијумске фелне Есторил, Хеад-Уп дисплеј, мобилни индуктивни систем пуњења, Харман Кардон звучни систем, систем камера за поглед на подручје са помоћи при паркирању и контрола удаљености при паркирању, систем камера за задњи поглед са асистенцијом при паркирању и контролом раздаљине, ИК.Дриве прилагодљив темпомат са системом за промену траке, помоћ при паркирању и аутономно кочење у случају нужде, ИК.Дриве прилагодљив темпомат са надзором пешака и аутономним кочењем у нужди, ИК .Прилагодљиви темпомат за вожњу са аутономним кочењем у случају нужде и предњом асистенцијом, као и систем за маневрисање приколице са асистенцијом при паркирању.

Голф Р и Тигуан Р стандардно долазе са гаранцијом од 3 године/120 000 км, 5 година/100 000 км ЕасиДриве планом одржавања и 12-годишњом гаранцијом против корозије. Сервисни интервал је 15 000 км.

Цене за нови Тигуан Р и Голф Р биће потврђене ближе датуму лансирања у октобру 2022. и почетком 2023. године.