April 27, 2024

Automotive News

Uživajte najboljim automobilima

Ауди С5 Спортбацк Престиге л преглед 2022

Какву разлику прави хладна боја. Пре него што сам направио своју последњу куповину аутомобила, Ауди С5 Спортбацк је био веома високо на мојој листи свакодневних кандидата за возаче. Узимајући у обзир да је мој буџет од 50.000 долара недостајао око 5.000 долара од места где почиње потпуно нови С5, био сам ограничен на куповину Аудијевог сертификованог возила у претходном власништву. Све опције на које сам наишао биле су фарбане пешачке боје, сребрне и слично. Али ово, овај Турбо Блуе 2022 С5 Спортбацк Престиге… можда ме је навело да поново проценим буџет. У реду, то би потпуно уништило буџет, јер овај позајмљивач долази са скоро свим опцијама и има цену налепнице северно од 70.000 долара! Ипак, прилично добро изгледа, да видимо како се слаже са налепницом.

Преглед Ауди С5 Спортбацк 2022

Као и К7 Престиге који сам тестирао прошле недеље, С5 Спортбацк долази у Премиум, Премиум Плус и Престиге нивоима опреме. Цене почињу од нешто више од 55.000 долара за основни модел, до 63.700 долара за почетак за врхунске спецификације попут нашег аутомобила. Наравно, све верзије долазе са Куаттро АВД, а све верзије такође добијају исти 3.0Л В6 мотор са турбо пуњењем са 349 коњских снага и 369 лб-фт обртног момента упарен са осмостепеним аутоматским мењачем.

Текст

На срећу, Турбо Блуе (заједно са Ибис Вхите и Куантум Греи) су бесплатни. Остале боје ће вас коштати од 595 долара за друге опционе боје, до 3.900 долара за „ексклузивне боје боје“. Престиге опрема, баш као и код К7, прилично је обогаћена функцијама као што су грејање задњих седишта, навигација, унапређени фарови, Банг & Олуфсен звучни систем са 19 звучника, хеадс-уп дисплеј, аутоматизовано паркирање и препознавање саобраћајних знакова . То је поврх свих осталих ствари са којима Престиге и Престиге Плус долазе. Наш тестер ту ипак није завршен, неко из оближњег штаба Аудија га је опционо опционо, додајући хиљаде додатака укључујући „Фине Наппа“ кожну унутрашњост за 1.000 долара, као и све ово:

С спортски пакет (2.500 долара)

  • Црвене кочионе чељусти
  • Спорт задњи диференцијал
  • Спортско адаптивно огибљење

Црни оптички пакет (1400 долара)

Динамичко управљање (1150 долара)

  • Прецизан осећај управљања и повратна информација са површине пута
  • Смањује напор управљања приликом маневрисања и паркирања
  • Подржава „спортски стил вожње“ (према Аудију)

Све у свему имате 70.670 долара укључујући одредиште и не укључујући прилагођене маркупе дилера (АДМ). Ваши резултати могу да варирају, али у сваком случају, овај С5 има лот ствари на тој налепници. Хајдемо мало више у детаље.

2022 Ауди С5 Спортбацк Престиге изнутра и споља

Турбо Блуе. Могао сам да завршим овај одељак са те две речи. Подсећа на Ногаро Блуе, боја боје на овом С5 је фантастична. Нисам могао да престанем да га гледам из сваког могућег угла. Чак и при слабом осветљењу светлуца, додајте агресиван, али не претерани предњи крај и шиљаст дизајн задњег светла и не бих много променио у вези са овим С5.

Волели то или мрзели, „купе“ ињекција у лимузине и теренце је ту да остане, а у овом случају, они су јебено успели.

Екстеријер је скоро савршен, унутрашњост је прилично добра, ако не без мана или две. Унутрашњост од фине Наппа коже је прилично удобна, а ја сам заљубљеник у прошивени изглед. Све у свему, материјали су првокласни, осим малог комада пластике који ћу мало поменути. Ергономија је заиста добра, чак је и централна конзола савршено поравната са мјењачем тако да могу да положим руку преко њих. Рећи ћу да је волан вероватно мало превелик за вожњу на стази, желео бих нешто мањег обима, али за свакодневног возача је на месту.

Претпостављам да бих се навикнуо да је дугме за јачину звука паркирано доле десно од мјењача, али хеј, барем га има! Чак и хеадс уп екран има дугме које се лако користи за подизање и спуштање или искључивање, док га већина система сахрањује у менију подешавања. Такође, масажа седишта мења игру и овде је присутна и за возача и за сувозача. Тако добро.

Има лепих кофера и места за одлагање ствари, у ствари, сматрао сам га практичнијим од К7 у погледу одлагања сувозача. Има чак и трозонску контролу климе, што је помало смешно у малом аутомобилу, али сигуран сам да би добро дошло на дугом путовању.

Простор за ноге на задњим седиштима је ограничен, укупно само 35,1 инча. Моја 5’10” висока ћерка је завршила са ногама преко седишта када смо изашли на вечеру и заглавила се на задњем седишту. Наравно, то најбоље одговара С5 купеу и кабриолету који имају 32,7 односно 33,1 инча простора за ноге.

Велика разлика је 21,8 цу. стопа теретног простора у том великом делу хечбека. Са лепим равним простором за утовар, лако би омогућио брз рад пристојне величине Хоме Депот-а. У случају да се питате, то је више него двоструко више од онога што добијате у купеу или кабриолету.

2022 Ауди С5 Спортбацк Престиге на путу

Био сам веома узбуђен што сам изашао на пут у С5 Спортбацк-у. Ауди ради „режиме вожње“ фантастично добро, дугмад су интуитивна и постоји више начина да доведете возило у режим који желите. Можете користити стварни мењач, лопатице или дугме за подешавања вожње. Мој омиљени део је био то што држи аутомобил у истом окружењу у којем сте га имали последњи пут када сте га возили. Тако да сам се увек враћао на „Индивидуал“ који ме је поздрављао, мој избор је био подешен са љутијим ауспухом, али податнијом вожњом из вешања.

Такође је брз, часописи су га одредили за око 4,3 секунде до 60 мпх. Ван линије има одлично Куаттро приањање, а глатка снага пролаза у средњем опсегу на аутопуту је била више него адекватна. Постизање брзине може се постићи тако што ћете пустити осмостепени аутоматски аутоматски да ради своје или преко лопатица. Ручице мењача су пластичне, јер јесу, што није нужно лоша ствар. Прилично добро ради са држањем ниже брзине, могао бих крстарити до знака стоп у 1. и слушати звучни В6. И даље ће се након мало времена вратити на опцију Дриве, али генерално је било лакше држати у нижој брзини него нека друга возила „перформанси“ која сам возио.

Резиме

Ауди прави неке фантастичне аутомобиле и теренце са одличним дизајном и мноштвом функција и опција. Још увек имам неке лоше успомене из поседовања аутомобила из матичне компаније Волксваген, као и из слушања неких чистих хорор прича од пријатеља из света Аудија. Све у свему, у овом аутомобилу, квалитет се осетио на првом месту, са једним изузетком.

Овај мали момак.

2022 Ауди С5 Спортбацк Престиге

С5 Спортбацк је можда један од најлепших аутомобила испод 100.000 долара, дефинитивно испод 70.000 долара. Линије су скоро савршене, и има савршену мешавину агресије и стила. Брз је и био би одличан путник на велике удаљености, не бих оклевао да га препоручим. Пропустићу Аудију на покварено дугме јер су новинари веома строги према возилима. Међутим, то је потврдило моју теорију да ће свако будуће власништво над Аудијем са моје стране вероватно бити праћено гаранцијом.