April 25, 2024

Automotive News

Uživajte najboljim automobilima

2022 Киа Ниро Плуг-Ин Хибрид ЕКС Премиум преглед и пробна вожња: зависници од аутомобила

2022 киа ниро пхев

Ретко се затекнем да се чешем по глави када уђем у возило које заиста нема смисла, али након што сам провео неколико дана са њим, на крају сазнам његову сврху. Ове недеље је проналажење те сврхе био прилично болан задатак јер нисам много уживао у Киа Ниро Плуг-Ин хибридном електричном возилу (ПХЕВ) из 2022. године, које је остало непромењено у односу на прошлогодишњи модел, осим што има нову значку Киа логотипа. Да брзо приметимо, Киа је у потпуности редизајнирала Ниро за моделску годину 2023. добијајући додатну снагу, бољи стил и свеукупно ‘бољи’ пакет од модела 2022. који видите овде. Сигурно ћемо вам донети више информација ако ускоро добијемо модел 2023.

Перформансе и возни карактер

Киа је била покретач и покретач у припремању нас за будућност главних електричних возила (ЕВ). Међутим, до тада, постоји леп мост за ЕВ који налазимо у хибридним и ПХЕВ возилима. Киа Ниро је једно од оних занемарених возила које је веома погодно за штедљиве, где вам укључивање таквог возила на неколико сати даје до 26 миља потпуно електричног домета. Тај опсег се користи у комбинацији са гасним мотором, 1,6-литарским 4-цилиндричним који производи 104 коњске снаге и 109 лб-фт обртног момента. Ту је и електрични мотор који даје додатних 60 коњских снага и 125 лб-фт обртног момента, где када ради заједно са гасним мотором имате укупну снагу система од 139 коњских снага и 195 лб-фт обртног момента који се шаље на предње точкове преко 6-степени аутоматски мењач са двоструким квачилом.

2022 киа ниро пхев сиде

Иако бројке о снази на папиру нису нужно разочаравајуће, имати Киа Ниро ПХЕВ из 2022. на путу у стварном свету ствари су скоро опасне јер је Ниро потпуно спор. У ствари, да бисте достигли брзину од 60 мпх са заустављања, потребно вам је око 10 секунди у мом врхунском Ниро ПХЕВ ЕКС Премиум тест возилу. Ухватићете се да планирате бекство из саобраћајне траке да бисте прошли друга возила, како вам не би трубили што сте задржали брзу траку.

2022 киа ниро пхев задњи

Осим слабог убрзања у Ниро ПХЕВ-у, постоји добродошао јединствени карактер овог субкомпактног Плуг-Ин хибридног цроссовера када га оставите у унутрашњости града и на градским путевима. Управљање је пристојно и укупан квалитет вожње, иако помало чврст, пријатан је за овакав мали кросовер. Само немојте мислити да ћете желети да уживате у „вожњи“ јер је ово возило погодније да буде економичан транспортни уређај који морате да напуните да бисте у потпуности искористили предности његовог Плуг-Ин хибридног погона и ефикасности. Ту су и мали точкови од 16 инча који не доприносе много перформансама или дрском изгледу Ниро ПХЕВ-а, али помажу у квалитету вожње са великим бочним странама еко гума за све сезоне.

гума за точкове киа ниро пхев 2022

Постоји спортски режим вожње који инспирише бољи одзив гаса и заправо ће пунити Плуг-Ин хибридну батерију док возите за касније коришћење у подразумеваном режиму Ецо вожње. Постоји прекидач за коришћење батерије и мотора само за погон, али гасни мотор ће се и даље покренути ако вам икада затреба пун гас. У супротном, често ћете користити пун гас јер је средњи опсег педале гаса често мртва тачка која изгледа као да је Ниро ПХЕВ мртав по доласку и само задржава брзину уместо да убрза. Коришћење само убрзања електромотора је заправо „у реду“ за крстарење споредним путевима и одржавање сталне брзине на аутопутевима. Међутим, гасни мотор је често потребан за претицање.

Уштеда горива и ЕВ опсег

Пуњење Ниро ПХЕВ-а траје нешто више од 9 сати на 120-волтној утичници или нешто више од два сата ако користите пуњач 240В нивоа 2. Након потпуног пуњења, можете дозволити паметном хибридном систему да управља снагом како би постигао 109 МПГе, што је у рангу са другим ПХЕВ-има у својој класи, али мало заостаје за нечим попут најновијег Тоиота Приус Приме. Наћи ћете прилике да добијете преко 100 мпг користећи скоро половину малог резервоара за гас од 11,4 галона када кренете са пуним пуњењем мале батерије. Укупан домет пуног пуњења и пуног резервоара обичног безоловног је око 560 миља, што је импресивно за тако мало возило. Користећи Ниро ПХЕВ као хибрид без пуњења батерије од 8,9 кВх, очекујете да добијете његову ЕПА процену од 46 мпг комбиновано, где сам видео око 52 мпг како крстари улицама центра око 46 минута.

2022 киа ниро пхев гауге цлустер

Унутрашњост и технологија

Унутрашњост Киа Ниро ПХЕВ 2022 је привлачан простор за ову класу возила. Постоји изненађујућа количина простора за коришћење где вам Киа паметно даје обиље употребљивог простора за седење, посебно напред за грејана и вентилисана СинТек обрубљена седишта. Ту је чак и меморијско подешавање возачевог седишта, грејани волан, паметни темпомат и добродошла 10,25-инчна информативно-забавна јединица са екраном осетљивим на додир – исто што можете наћи и на другим Киа возилима вишег нивоа опреме.

Инструмент табла киа ниро пхев 2022

Група мерача је паметно направљена помоћу 7-инчног екрана у боји у средини са фиксним ЛЦД елементима са осветљењем са леве и десне стране за приказ мерача снаге и брзиномера. Ту је и бежични пуњач за телефон, који не слути добро на Аппле ЦарПлаи и Андроид Ауто интеграцију која је доступна само преко УСБ везе.

2022 киа ниро пхев предња седишта

Задњи део за седење је такође изненађујуће погодан за укупну величину Киа Ниро ПХЕВ. Пртљажни простор је пристојан на 19,4 кубних стопа с обзиром да имате Плуг-Ин хибридни пакет батерија испод задњег пода. Имате до 54,5 кубних стопа са преклопљеним задњим наслонима задњих седишта 60/40. Позади се налазе отвори за климатизацију, који су препуштени путницима сприједа да подесе аутоматски двозонски систем контроле климе.

2022 киа ниро пхев задња седишта

Сигурност

Киа Ниро ПХЕВ долази са очекиваном групом активних безбедносних функција, које укључују мониторе мртвог угла, помоћ за избегавање судара унапред, упозорење на судар позади, помоћ при одржавању траке и помоћ у праћењу траке, водеће упозорење о одласку возила и паметни темпомат са стоп & го. Једна посебна ставка која се истакла по томе што није помогла у области безбедности су фарови на халогеним пројекторима који су изгледали прилично пригушени ноћу – нешто што мислим да Киа треба да уклони уместо тренутних ЛЕД фарова.

2022 киа ниро пхев царго

Цена

Киа Ниро ПХЕВ је пристојна цена за основну опрему која почиње од 29.590 долара пре било каквих накнада (33.390 долара за средњу ЕКС опрему). Одлучивање за врхунску ЕКС Премиум опрему, цена која почиње од 39.490 долара (38.025 како је тестирано) постаје мало дискутабилна ако сте циљна демографска група за такво возило јер сте штедљиви.