May 20, 2024

Automotive News

Uživajte najboljim automobilima

OPTIMA’s Search for the Ultimate Street Car at VIR

БангСхифт.цом ОПТИМА потрага за врхунским уличним аутомобилом на ВИР-у

Са два догађаја у две недеље, серија се своди на жицу
Аутор: Јим МцИлваине

ОПТИМА-ина потрага за врхунским уличним аутомобилом 2022, коју је представио Адванце Ауто Партс, изгледа као да је почела прошле године, али није прошло ни седам месеци. Серија је удружила снаге са СВРА Спеедтоур-ом, што је резултирало скоро тромесечном паузом између догађаја, што вероватно наглашава тај осећај. Серија је сада поново активна и то на велики начин, са два догађаја узастопна викенда, удаљена више од 2000 миља. Онда сви добију отприлике недељу дана да дођу до даха, пре него што се морају напунити и кренути у Лас Вегас на СЕМА Схов и ОПТИМА Ултимате Стреет Цар Инвитатионал (ОУСЦИ), који ће се углавном одржати на сајму ове године.

Сада се поставља питање ко ће направити рез? Бранилац шампиона, Џејк Розел и победници у класи на сваком од квалификационих такмичења већ знају да су пробили своје карте, али велики знак питања лежи у остатку терена. Неће знати ко ће сигурно бити позван док се гуме не охладе у Јути, али ипак имамо нека предвиђања.

Почећемо са Спеедтецх Перформанце Луцки 7 Оутлав Цласс, који игра по мало другачијим правилима од остатка серије. Возач возила не мора да буде власник или да буде запослен код произвођача рекорда и овде професионални возачи морају да трче, без обзира на то у чему се заустављају. Ови аутомобили такође добијају паузу од неких аеро правила и нису обавезни да учествују у Лингенфелтер Десигн & Енгинееринг Цхалленге-у. То значи да не могу да се такмиче за ОУСЦИ титулу, али ће се у Вегасу борити за класни пехар. Као што име сугерише, до седам такмичара из регуларне сезоне ће добити позивницу, на основу њиховог укупног броја бодова са њихова најбоља два такмичења.

Ако корвете Дјука Ленглија и Колта Никсона трче следећег викенда у Јути, предвиђамо да ће изаћи на терен, заједно са Корветом тренутног лидера у поенима, Џоном Лоренсом и Датсуном из ’69. 69 Мерцедес-Бенз СЕЛ којим управља Јосх Стахл. Можда ће бити и неких изненађујућих уноса у овој класи који још нису најављени, само да би ствари биле интересантне.

Предвиђање остатка терена који ће стићи до Лас Вегаса захтеваће мало образованије нагађање. На крају крајева, постоји још један догађај за одржавање и квалификације за класе које излазе из тог догађаја. Када та имена буду објављена, свака класа ће добити додатна три улаза за прва три возила на табели која се још нису квалификовала. Након тога, биће позвано додатних десет возила, без обзира на класну припадност, на основу њихових поена у најбоља два такмичења током квалификационе сезоне од шест догађаја.

Уз то, хајде да почнемо да гледамо на класе које се такмиче за ОУСЦИ титулу, почевши од ГТВ класе Цлассиц Цар Ликуидаторс. Брајан Хобо би требало да вози своју другу генерацију Цамаро-а у Јути, али је већ зарадио позив раније ове сезоне у својој Ц5 Цорветте. То значи да би, ако би победио у Јути, могао да бира који аутомобил ће довести у Лас Вегас, али би позив у класу пао на следећег победника, што ћемо за потребе ових предвиђања предвидети као Чарлс Хуффинес’ ’72 Нова. То би онда могло да доведе до тога да позивнице за три разреда иду у ’66 Цхевелле’ Тома Фарингтона, Бел Аир ’56 Кајла Филипса и ’71 Цамаро Рика Реја.

У Но-Лимит Енгинееринг ГТТ класи, пројектовали бисмо Сцотт Маеиаерт’с ’72 Ц10 да зарадимо позивницу у Вегас у Јути. То би онда могло да доведе до позивница за предавања за ’69 Ф100 Јосха Војциецховског, ’70 Блазер Хонда Милера и ’72 Ф100 Цоннора Хоовлера.

Холлеи ЕФИ ГТЛ класа је место где се ОУСЦИ шампиони обично налазе и чини се да је та тешка репутација уплашила многе такмичаре у висококонкурентну ГТС класу. Као резултат тога, у последњих неколико година је заправо било лакше зарадити позивницу за Лас Вегас преко мање ГТЛ класе, него много веће ГТС класе. То се поново дешава ове сезоне, јер предвиђамо да ће Ангела Барнхоусе ’05 С2000 преузети позивницу у Јути. То би затим додијелило позивнице за класу за ’08 Цорветте’ Брајса Хангерфорда, ’01 Цорветте’ Керија Хегне и можда чак и за Аустин Киз’ ’02 ВРКС, који је раније радио у ГТС класи, али је сада изгубио тежину и почеће од нуле у ГТЛ-у Час у Јути.

То нас води у брутално конкурентну ГТС класу, за коју предвиђамо да ће ухватити половину од десет ат-ларге улаза. Модел 3 Џордана Пристлија је снажан кандидат да заради позивницу у Јути. Ако се то догоди, могли бисмо да видимо како Корвете у игри Анди и Брет Воелкел добијају позивнице за класе, заједно са СТи Томаса Маркеса.

Геаук Мото ГТЦ класу за компактне аутомобиле могло би бити тешко позвати у Јути. Миата Семија Валафара није трчао целе сезоне, али је доказао да је способан да изађе и освоји ОУСЦИ улазак на једном квалификационом догађају. Ако се то деси, могли бисмо да видимо позивнице ГТЦ класе за Цивиц Типе Р Џејмса Гарфилда, МКС-5 Сароје Деја и ГР86 Брајана Тајсона. Међутим, то заиста зависи од тога како се резултати играју у Јути. Пет од шест такмичара ће тражити позивницу и ако другопласирани аутомобил постигне више од 390, они ће вероватно изаћи на терен.

Последња класа коју ћемо погледати је ГТ, у којој живе мосцари каснијих модела. У том часу, могли смо да видимо Мустанг Микеа Маиер-а ’17 како граби позивницу у Јути. То би онда могло дати позивнице за класе Схелби ГТ350 Џејмса Томаса, Цамаро ’17 Ентонија Грејса и Цхевролет СС ’15 Џесија Шафера. Одатле скрећемо пажњу на последњих десет позивница за ОУСЦИ. У нашим пројекцијама, забележићемо возача, њихову класу и пројектовани укупни поен да бисмо помогли свим такмичарима да добију идеју о томе како би линија реза могла да изгледа. Ево првих пет у:

Јон Бицкфорд ’20 Модел 3 ГТС 874
Тим Грант ’08 Цорветте ГТС 850
Јосх Цуммингс ’17 Цорветте ГТС 818
Цраиг Сталеи ’16 Цорветте ГТС 800
Даве Дасх ’18 Цамаро ГТ 781


Та листа је очигледно тешка за ГТС аутомобиле, који би могли да виде чак 48 укупно пријављених ове сезоне. Цамаро Давеа Дасха ’18 је једини ГТ аутомобил у првој групи, али видећемо још много у последњих пет предвиђених да дођу на терен:

Силван Смитх ’07 Цорветте ГТС 780
Цолт Јохнсон ’11 Мустанг ГТ 777
Јаке Јацксон ’18 Цамаро ГТ 772
Брет Мадсен ’68 Цамаро ГТВ 772
Аимел Барон ’14 Цамаро ГТ 770

Ствари постају веома мутне док гледамо ових последњих пет ин и првих пет аута, пошто је пројектовани укупни број поена веома мали и не може се рећи шта би могло да се деси са неколико ових улазака у Јути, али ево наших пројекција за првих пет одусталих :

Франкие Трутаниц ’86 Регал ГТВ 768
Стеве Риветт ’68 Цамаро ГТВ 763
Рицки Ламми ’77 280З ГТВ 762
Роберт Бриттон Мустанг ’65 ГТВ 750
Цхристине Црутцхер ’19 Цорветте ГТС 749


Последњи фактор који треба да поменемо је позивница Суммит Рацинг Спирит оф тхе Евент која ће бити подељена у Јути. Ако је прималац неко већ поменут, њихов позив би вероватно померио све иза њих за једно место на листи.

Ако вам ништа од овога нема смисла, верујте нам када вам кажемо да има смисла за такмичаре у серији. Можете да убрзате или пратите све тако што ћете ухватити све претходне епизоде ​​ТВ серије из свих прошлих сезона на мрежи ОПТИМА на Року или Амазон Приме ТВ-у. Ако желите да видите како се то одвија лично, дођите у кампус Утах Моторспортс следећег викенда. Ако само желите да видите неке цоол аутомобиле и камионе који су се такмичили у Вирџинији, погледајте фотографије испод.