October 5, 2024

Automotive News

Uživajte najboljim automobilima

Буицк електрификује свој имиџ класичним именом

Први пут лансиран 1903. године, бренд Буицк постоји више од једног века. Првог јуна, Буицк — дивизија која је сада позиционирана као бренд Џенерал моторса који се налази између Цхевролет-а и Цадиллац-а на скали луксуза — објавио је да ће лансирати свој први потпуно електрични модел следеће године за модел 2024. Ово ће бити први у дугој серији електричних возила за Буицк, јер је такође најављено да ће овај нови ЕВ бити одскочна даска за прелазак Буицка на потпуно електрични бренд. И у потезу који гледа у будућност бренда, Буицк држи на оку сопствену прошлост оживљавањем имена Елецтра.

Име Елецтра представљено је 1959. године и означавало је највећи и најлуксузнији модел Бјуика који је био доступан у то време, који се налази изнад Инвицте и ЛеСабре. Више од три деценије Елецтра је била велика удобна америчка луксузна крстарица. Смањио се крајем 1970-их као одговор на конкуренцију и растуће цене горива, али је наставио да испуњава исто место у линији аутомобила Генерал Моторса. Име је последњи пут коришћено 1990. године када је Елецтра шесте генерације замењена возилом потпуно новог облика под називом Парк Авенуе.

У последње две деценије, Буицк је био помало магловит бренд без много идентитета. Његова резонанција са кинеским тржиштем одржала га је у животу кроз финансијску кризу 2008. године, која је однела штету бившем ГМ-овом колегу Олдсмобилу. Дуги низ година амерички заступници бренда су се углавном одржавали на површини уз промењене ознаке увоза из Немачке и Јужне Кореје. Некада живахан и потпуни произвођач подлуксузних аутомобила, Буицк је сада пребачен у линију која се састоји од само три кросовера различите величине.

Компанија је сада спремна да се трансформише у потпуно електрични бренд до краја деценије, почевши са горе поменутом Електром – именом које је било мртво дуже него што је првобитно коришћено. Међутим, од следеће године, бренд Буицк ће користити то давно изумрло име као подбренд за сва своја електрична возила на батерије.

„Бренд Буицк је посвећен потпуно електричној будућности до краја ове деценије“, рекао је Данкан Алдред, глобални потпредседник, Буицк и ГМЦ, у издању. „Буицк-ов нови лого, коришћење серије назива Елецтра и нови изглед дизајна за наше будуће производе ће трансформисати бренд.”

Као део најаве од 1. јуна, Буицк је такође повукао омоте нови концептни аутомобил да помогне да се прикаже будућност дизајнерског језика бренда. Такође инспирисан натписном плочицом из Буицкове прошлости, нови концепт Вилдцат ЕВ доказује да бренд и његови уметници и даље могу да остваре инспирисану и напредну естетику дизајна.

„Концепт Вилдцат ЕВ представља стварну будућност дизајна за бренд“, рекла је Схарон Гауци, извршна директорка Глобал Буицк и ГМЦ Десигн. „Буицк је одувек гледао у будућност и овај израз је увид у то куда идемо и оптимизам који имамо за неограничене могућности електричне будућности.”

Концепт 2+2 (који се односи на два седишта напред и два позади) купе је упечатљив на начин на који Бјуикси нису били већ дуже време, испоручујући елеганцију коју је бренд некада имао. Постоји спој спортских перформанси и луксуза који концепту даје визуелну удицу која личи на Лекус. За разлику од многих концептуалних аутомобила из недавне прошлости, Буицк не цитира никакве бројке о перформансама изван овог света или бројке о снази које би привукле наслове. Компанија је очигледно желела да овај дизајн стоји на сопственим заслугама, показујући како би будући електрични модели Буицка могли да изгледају.

У вези са овим преласком на ЕВ, и новим језиком дизајна који је прегледао Вилдцат, Буицк такође освежава свој лого. Три-шилд значка компаније, која је углавном остала непромењена више од тридесет година, такође добија потпуно нови изглед.

Још у јануару 2021. Генерал Моторс се обавезао да ће обуставити сву продају лаких возила на бензин и дизел до 2035., у свим својим брендовима: Цхевролет, Буицк, ГМЦ и Цадиллац. Буицк, изгледа, помера тај циљ за пола деценије, укидајући све производе са унутрашњим сагоревањем пре 2030. Три преостала модела компаније су прилично дуго у зубу, тако да је линија већ требало да буде освежена.

Погледајте видео о Вилдцат ЕВ, испод:

хттпс://ввв.иоутубе.цом/ватцх?в=ВјрЗвФаб8у4