Митсубисхи је представио ново поглавље у правцу дизајна бренда када је прошле недеље лансирао четврту генерацију свог Оутландер СУВ-а на Дубаи Аутодроме. Кросовер са седам седишта се појавио са дизајном који даље дефинише нови фактор форме породице, побољшане перформансе и скуп корисне електронике. Са ваздушним завесама и бочним ваздушним јастуцима на седиштима, нови Оутландер такође наглашава своју бригу о безбедности.
Пошто је продао 2,6 милиона примерака широм света, Оутландер је спреман да са самоувереношћу преузме део изградње бренда. Јутака Јано, председник компаније Митсубисхи Моторс за Блиски исток и Африку, рекао је: „Потпуно нови Оутландер мења игру за Митсубисхи Моторс, са својом снажном привлачношћу производа и изгледом да потпуно преобликује мишљење купаца не само о овом специфичном моделу, већ и о цео бренд.”
Саопштење за јавност о лансирању описује екстеријер као „самоуверен, отпоран и величанствен“. Широке површинске линије упарене са оштрим ивицама употпуњене су алуминијумским фелнама од 20 инча и препуштеним блатобранима. Комплет предњих светала са дневним светлима и показивачима правца постављен је више да би га пешаци и други возачи боље видели. Спољни дизајн га чини присутним и, на срећу, нема ничег упадљивог у његовом присуству. Унутра је штедљив ум који је одабрао материјале и амбијент, али не без хумора или укуса – открива наранџасти кожни омот.
Уточиште удобности
Предња седишта имају двослојну уретанску структуру за удобност и мањи замор током дугих путовања. Пространост и укупна удобност су побољшани проширењем каросерије и повећањем простора за ноге у првом и другом реду седишта, али то оставља трећи ред погодним за хобити или децу. Доступни су грејачи седишта, 3-зонска аутоматска контрола климе и сунцобрани на задњим вратима.
Екран централне конзоле изгледа невероватно слично оном јапанских ривала. Чини се да је чак и комбинација клизног зупчаника и точкића за бирање режима вожње стандардно питање за скоро све јапанске (и кинеске) моделе. У зависности од опреме, две врсте екрана – потпуно дигитални екран за возача од 12,3 инча који је први Митсубисхи Моторс-ов први екран са течним кристалима високе резолуције у пуној боји и 7-инчни екран са више информација са високим контрастом. приказује једноставну навигацију стрелицом на централном информационом дисплеју. Велики екран од 9 инча за централни дисплеј доступан је на одређеним деловима опремљеним Смартпхоне-линк Дисплаи Аудио навигационим системом. Андроид Ауто™ и Аппле ЦарПлаи апликације повезују паметне телефоне са аутомобилом. Информације о вожњи могу се безбедно читати на њиховом првом 10,8-инчном Хеад-Уп дисплеју (ХУД) типа ветробранско стакло. Премијум Босе звучни систем са 10 звучника употпуњује удобност кабине.
Потпуно нови Оутландер је породични СУВ са 3 реда и 7 седишта, што га чини једним од своје врсте. Седишта се могу флексибилно конфигурисати за путнике и пртљаг. Обезбеђени су простори за складиштење паметних телефона, 15В бежично пуњење телефона и УСБ портови за пуњење типа Ц и А.
безбедност: Напредни систем за помоћ возачу и безбедносне функције
Највиши ниво опреме на дисплеју приказује комплетан пакет помоћи возачу, укључујући систем за ублажавање судара унапред (ФЦМ), адаптивни темпомат (АЦЦ), упозорење о напуштању траке (ЛДА), упозорење на мртви угао (БСВ), помоћ при промени траке (ЛЦА), задњи део Упозорење о унакрсном саобраћају (РЦТА), Упозорење на пажњу возача (ДАА), задње аутоматско кочење у случају нужде (Задњи АЕБ) и Мулти Ароунд Монитор.
Предњи средњи ваздушни јастук за возачево седиште и бочни ваздушни јастуци за други ред седишта су стандардно опремљени, а уграђено је укупно 7 ваздушних јастука. У бочном судару, предњи средњи ваздушни јастук се активира између седишта возача и сувозача. Митсубисхи Цоннецт је инсталиран као систем подршке аутомобилу. Притиском на дугме може се затражити помоћ од позивног центра ако се возило поквари или је укључено у несрећу, а оно аутоматски јавља када се ваздушни јастук активира. Такође може генерисати упозорење о крађи возила и пријавити информације о положају возила кориснику ако је возило украдено.
Мотор и перформансе
Потпуно нови Оутландер има новоразвијени 2.5Л бензински мотор са побољшаном излазном снагом од 181 кс при 6.000 о/мин. Ово је 8,9% боље од претходне генерације. Максимални обртни момент је 244 Нм при 3.600 о/мин. Ефикасност горива на преко 12 км по литру се тврди да је одлична. Континуирано променљиви мењач долази са 8-брзинским спортским режимом. Са мало изнад 12, обележио је одличну економичност горива.
Нови Оутландер има новоразвијену платформу за побољшану безбедност од судара и већу стабилност управљања. Више-линк вешање и електрични серво управљач са два зупчаника побољшавају укупну удобност вожње и следљивост у кривинама, осим што вожњу у правој линији чине пријатнијом.
Пробна вожња је обављена на стази Дубаи Аутодроме. Почели смо тако што смо мислили да морају бити луди да то ураде. Закључили смо размишљајући отприлике исто, али нисмо могли а да не приметимо да се чини да је 181 КС довољна доза снаге за сваку разумну сврху – јуриш низ равно испред Гранд Тринда не као један од њих. То није спортски аутомобил, али СУВ који сам возио био је погон на сва четири точка (доступан је и погон на 2 точка). Постоји шест режима вожње за 4ВД опције и пет за 2ВД. Режими укључују ‘нормално’ за град, ‘асфалт’ за спортску вожњу по асфалтираним путевима – оно што сам користио на аутодрому, шљунак за високу вучну снагу и стабилност на неасфалтираним путевима. Има ‘снега’ и ‘блата’. Има стабилан начин подизања и кочења без мрља у кривинама. Убрзање је чисто, а ЦВТ је пријатан за вожњу чак и када снага падне на крају.
Цена
Нови Митсубисхи Оутландер долази у 5 нивоа опреме у распону од 110.000 АЕД до 145.000 АЕД. Супарници приказани за упоредно искуство на представљању били су Ниссан Кс-Траил и Хиундаи Туцсон. У поређењу са њима, Оутландер је изгледао већи, али Кс-Траил такође нуди трећи ред седишта.
Искуство лансирања укључивало је само вожњу на стази и биће потребан дубљи преглед да бисмо коментарисали друге функције и перформансе у стварном животу.
More Stories
2022 Киа Ниро Плуг-Ин Хибрид ЕКС Премиум преглед и пробна вожња: зависници од аутомобила
Које измене треба да урадим на свом камиону?
Махиндра & Цхарге+Зоне ће развити Инфра за пуњење за своје електричне теренце