May 21, 2024

Automotive News

Uživajte najboljim automobilima

Преглед новог аутомобила: 2024 ГМЦ Сиерра ЕВ: Зависници од аутомобила

Преглед новог аутомобила: 2024 ГМЦ Сиерра ЕВ: Зависници од аутомобила

Појава електричних возила (ЕВ) се захуктава, а ГМЦ појачава ватру са потпуно новим ГМЦ Сиерра ЕВ 2024, изузетно снажним камионом који се налази тачно између новог ГМЦ Хуммер ЕВ камиона и новог Силверадо ЕВ.

Нови ГМЦ Сиерра ЕВ из 2024. користи исту Ултиум платформу као нови Хуммер ЕВ и Силверадо ЕВ и приметићете сличан стил као код новог Силверадо ЕВ. Међутим, постоје неке „велике“ разлике у новом ГМЦ Сиерра ЕВ када се супротстави његовом рођаку Цхеви Силверадо ЕВ, почевши од унутрашњости где ГМЦ Сиерра ЕВ добија већи вертикални екран осетљив на додир од 16,8 инча. И у Сиерра ЕВ постоји још премијум ентеријер, посебно у напуњеној Денали Едитион 1 облоги са својим правим дрвеним и металним украсним површинама и софистициранијом контролном таблом.

Кад смо већ код Денали опреме, нова Сиерра ЕВ добија исти електрифицирани погон на сва четири точка као Цхеви Силверадо ЕВ у врхунској РСТ изведби са 754 коњских снага и 785 лб-фт обртног момента у режиму максималне снаге. Двоструки електрични мотори се напајају батеријом од 800 волти за коју сумњамо да је огроман пакет од 200 кВх који такође можете наћи у Силверадо ЕВ и Хуммер ЕВ. Силверадо ЕВ би требао достићи 60 мпх за око 4,5 секунде.

хттпс://ввв.иоутубе.цом/ватцх?в=ки599РФ1ктУ

Што се тиче пуњења, нови ГМЦ Сиерра ЕВ користи предност брзог пуњача од 350 кВ ДЦ да би додао домет од 100 миља за само 10 минута. Укупан домет је постављен на 400 миља. Иако тај опсег неће бити доступан приликом вуче или вуче, Сиерра ЕВ је способан да вуче до 9.500 фунти и носи терет од 1.300 фунти. Иако не знамо тачну тежину празног возила, претпостављамо да ће бити око 8.000 фунти.

Могућности напајања су бројне јер Сиерра ЕВ теоретски може напајати дом просечне величине до 21 дан када имате „одговарајућу опрему“. Теретни кревет има интегрисане опције напајања које могу да обезбеде 10,2 кВ кроз 10 утичница.

Возећи се на независном задњем вешању и прилагодљивом ваздушном ослањању, Сиерра ЕВ би требало да има добар квалитет вожње и да се „прилагоди“ ситуацијама како би савладао изазове ван пута. Ту је и предност управљања на четири точка и трик функције Цраб Валк која је први пут уведена на Хуммер ЕВ која омогућава возилу да се креће дијагонално при малим брзинама.

Дизајн новог ГМЦ Сиерра ЕВ има сличан приступ као код новог Силверадо ЕВ. Међутим, Сиерра ЕВ додаје поставку МултиПро Мидгате која заправо датира из оригиналног Цхевролет Аваланцхе-а где се област средњих врата где се обично завршава кревет камиона отвара да би обезбедила до 9 стопа простора за извлачење изузетно дугих предмета. Задња седишта у односу 60/40 могу се преклопити или остати на месту.

Други истакнути дизајнерски знаци налазе се напред са ниско постављеним ЛЕД фаровима који су намерно постављени на таквом месту да помогну у смањењу одсјаја возила која долазе у сусрет ноћу. Ту су и огромни точкови од 24 инча на Денали Едитион 1 комплету. Испод тог јединственог предњег краја без решетке налази се огромна брава која се електрично отвара/затвара са утичницом од 120 волти и два одвода.

ГМЦ је широм отворио очи са овим новим Сиерра ЕВ и можда ће бити шокиран када сазна да ће цена врхунског Сиерра ЕВ Денали Едитион 1 бити 108,695 долара. Међутим, ГМЦ обећава ниже облоге, као што је АТ4 оријентисана опрема за теренску вожњу и приступачнија опрема Елеватион која би требало да почне око 52.000 долара. Јефтиније опреме ће се придружити линији након што видимо да је Сиерра ЕВ Денали Едитион 1 изашао на улице почетком 2024. Резервације за нови ГМЦ Сиерра ЕВ Денали Едитион 1 за 2024. су сада отворене.