May 18, 2024

Automotive News

Uživajte najboljim automobilima

РАВ4 изазива Ф серију за лидерство у малопродаји

РАВ4 изазива Ф серију за лидерство у малопродаји

&#13

Свака дискусија о најпопуларнијим возилима у САД мора укључити Тоиоту РАВ4. Од јануара 2019. године, овај компактни услужни програм сврстава се међу пет најпопуларнијих возила у земљи током тридесет девет од четрдесет четири месеца (погледајте резиме испод). Штавише, РАВ4 је био на другом месту у малопродајним регистрацијама у 11 од та 44 месеца, а на првом месту прошлог фебруара.

Стога није изненађујуће да се у августу 2022., последњем месецу за који су доступни нови подаци о малопродаји, више купаца у малопродаји одлучило за РАВ4 него за било који други модел осим пикапа Форд Ф серије, а јаз између њих је био само 230 јединица.

РАВ4 има неколико предности. Једна је његова дуговечност на тржишту: РАВ4 је лансиран у САД 1996. године, раније од било ког другог компактног кросовера базираног на аутомобилима на тржишту осим Киа Спортаге, који је стигао годину дана раније. (Хонда ЦР-В и Субару Форестер су изашли на тржиште 1997.) И док је РАВ4 очигледно прошао кроз бројне редизајнирање и побољшања, носио је исто име кроз своју 26-годишњу историју, зарађујући жељени капитал на нивоу модела са америчким потрошачима. У ствари, 31% РАВ4 домаћинстава стиче још једно, што је више од 25% лојалности модела у целој индустрији у првих осам месеци 2022.

Компактни услужни програм такође има користи од тога што је део снажног бренда – 57% власника Тојоте који су се до сада вратили на тржиште 2022. године купило је још једну Тојоту, највећу лојалност бренду на главном тржишту после Форда ово очигледно представља обилан извор продаје за РАВ4.

РАВ4 такође привлачи конкурентне власнике импресивном стопом. Гледајући поново у првих осам месеци 2022. године, однос освајања/пребега РАВ4 од 1,04 не само да указује на нето прилив купаца (на сваких 104 домаћинства које РАВ4 освоји од других модела, 100 домаћинстава РАВ4 прелази на друге моделе), већ такође надмашује Тоиотин просечан однос од ,88 и други је највећи међу Тоиотиним моделима после Тацоме. Међутим, важно је напоменути да се РАВ4 бори против неколико конкурената, са односом испод 1, (нето одлив) са Јееп Вранглером, Маздом ЦКС-5, ВВ Тигуан, Спортагеом и Хиундаи Туцсоном, између осталих.

Пошто су цене возила и даље високо рангиране код многих потрошача, важно је да су стварна месечна плаћања РАВ4 веома конкурентна. Месечне уплате за нови РАВ4 са 60-месечним (или већим) кредитом у просеку су износиле 550 УСД у августу 2022. ЦИТД, мање од просечне уплате за Цомпацт Утилити сегмент од 580 УСД током истог временског периода. Плаћање РАВ4 је десето најниже међу 23 компактна предузећа за које С&П Глобал Мобилити има довољно финансијских података, али и даље изнад плаћања за такве конкуренте као што су Форестер, ЦКС-5, Цхевролет Екуинок, Форд Есцапе, Туцсон и Тигуан.*

РАВ4 такође има користи од избора погонских агрегата, укључујући и традиционални мотор са унутрашњим сагоревањем, као и хибридну понуду гаса/електрике (Есцапе, ЦР-В, Туцсон, Вранглер, Спортаге и Ниссан Рогуе такође нуде ова два избора). Стопа уградње хибрида РАВ4 је у порасту и достигла је 58% у другом кварталу 2022. године, по први пут премашивши 50% (делимично вођен хибридном импресивном комбинацијом ефикасности горива и перформанси).

Важно је да ће купац хибрида РАВ4 плаћати само 39 долара више месечно (са кредитом од 60+ месеци) од купца бензина РАВ4 (569 долара у односу на 530 долара), али купац хибрида сада има „електрификовано“ возило, које је веома популарно дана. Насупрот томе, ако би купац купио Тоиоту БЗ4Кс, електрични пандан РАВ4, његова месечна уплата од 810 долара била би 280 долара изнад месечне уплате за бензин.

РАВ4 хибриди такође доносе индиректну корист Тоиотином бренду. У целој индустрији, када се хибридно домаћинство врати на тржиште, око 13,4% ће мигрирати на електрично возило насупрот томе, када бензинско домаћинство набави ново возило, само 4% ће прећи на ЕВ (погледајте графикон испод). У том смислу, хибрид служи као мост до потпуно електричног возила, крајње дестинације целе америчке ауто индустрије.

Напомена: Подаци о лојалности С&П Глобал Мобилити цитирани у овом извештају су изведени из Методологије за домаћинство, у којој новонабављено возило није нужно замена за оригинално возило, већ може бити додатак возном парку домаћинства.

————————————————– ————————————————–

Извештај о 10 најбољих трендова у индустрији

Овај аутомобилски увид је део нашег месечника Извештај о 10 најбољих трендова у индустрији. Налази извештаја су преузети из нових и коришћених података о регистрацији и лојалности.

Октобарски извештај је сада доступан, који укључује податке ЦФИ и ЛАТ из августа 2022. Да бисте преузели извештај, кликните испод.

ПРЕУЗМИТЕ ИЗВЕШТАЈ

&#13
&#13

&#13
Поставио Том Либи 28. октобра 2022помоћник директора, решења за лојалност и анализа индустрије, С&П Глобал Мобилити&#13
&#13

&#13


Овај чланак је објавио С&П Глобал Мобилити, а не С&П Глобал Ратингс, који је одвојено управљана дивизија С&П Глобала.