May 17, 2024

Automotive News

Uživajte najboljim automobilima

Road Rage - Autogefuhl loses it during NIO ET7 review

Аутогефухл’с Ектреме Роад Раге Момент током НИО тест вожње

Од стране Бриан Дентон, 13. октобар 2022

хттпс://ввв.иоутубе.цом/ватцх?в=9БуВК0хд-Н0

Аутогефухл је један од најблажих рецензената аутомобила на Интернету. Немац висок 189 цм даје своје критике на љубазан и софистициран начин који би будисту и монаха учинио зеленим од зависти. Међутим, испод шумеће и глатко култивисане слике крије се талас беса који чека да експлодира попут дубокоморског хидротермалног отвора. И током његове недавне рецензије НИО ЕТ7, врхунског кинеског бренда електричних аутомобила, Аутогефухлов бес на путу је урнебесно откривен.

Узрок? НОМИ. НОМИ је НИО-ова вештачка интелигенција у возилу, рецимо Гоогле Ассистант или Амазон Алека. Разигранији је и представљен у дигиталном облику као физички интерфејс са дигиталним лицем. НОМИ се активира сваки пут када је Аутогефухл користио АутоПилот узвикујући “Пилот је укључен!”. Ово једноставно обавештење довело је Аутогефула у потпуни бес на путу. Ненамерно је смешно гледати.

У сваком случају, тхе НИО ЕТ7 импресиониран и Аутогефухл је упоредио укупан квалитет са БМВ-ом или Мерцедесом. Поред тога, НИО ЕТ7 је технички испред било ког БМВ или Мерцедес електричног аутомобила у смислу домета и ефикасности. И јефтиније је за најмање 15.000-20.000 евра. Зашто онда немачки произвођачи аутомобила стоје иза кривине електричних аутомобила? Недостатак предвиђања и визије је главни одговор.

Роад Раге - Аутогефухл га губи током прегледа НИО ЕТ7