May 3, 2024

Automotive News

Uživajte najboljim automobilima

Нови лагани спортски аутомобил: Порсцхе 911 Царрера Т — Петерсен Аутомотиве Мусеум

Нови лагани спортски аутомобил: Порсцхе 911 Царрера Т — Петерсен Аутомотиве Мусеум

Стандардно са ПАСМ спортским вешањем и Спорт Цхроно пакетом

Нова 911 Царрера Т налази се између 911 Царрера и 911 Царрера С. Царрера Т има свој битурбо мотор са 283 кВ (385 КС 911 Царрера Т модели: комбинована потрошња горива* (ВЛТП) 10,9 – 10,3 км/100 , емисија ЦО₂* комбинована (ВЛТП) 247 – 233 г/км, потрошња горива* комбинована (НЕДЦ) 10,2 – 9,5 л/100 км, емисија ЦО₂* комбинована (НЕДЦ) 232 – 217 г/км) и 450 њутн метара , и који убрзава спортски аутомобил од нуле до 100 км/х за 4,5 секунде и до максималне брзине од 291 км/х, од почетног модела 911. Стандардну опрему Царрере С са мануелним мењачем допуњава Порсцхе Векторирање обртног момента (ПТВ) са механичком блокадом задњег диференцијала.

911 Царрера Т такође долази стандардно са Спорт Цхроно пакетом и ПАСМ спортским вешањем (-10 мм) – карактеристике које само Царрера Т нуди у комбинацији са мотором од 385 КС. Ово је доступно као опција у моделу 911 Царрера С. На захтев, Царрера Т се такође може наручити са опционим управљањем задње осовине, које је такође уобичајено резервисано за моделе од Царрере С и више.

Карактеристике опреме специфичне за Т укључују 20- и 21-инчне Титаниум Греи Царрера С точкове напред и позади, са гумама величине 245/35 (предњи) и 305/30 (позади). 911 Царрера Т такође долази стандардно са ГТ спортским воланом, спортским издувним системом и спортским седиштима Плус (четворосмерни, електрични). Са тежином од само 1.470 кг, 911 Царрера Т са ручним мењачем је најлакша серија 911 са почетним мотором, која долази за 35 кг лакша од 911 Царрера са стандардним осмостепеним ПДК-ом. Код модела 911 Царрера ручни мењач више није доступан. Осим изостављених задњих седишта и смањене изолације, лагано стакло и лагана батерија смањују још већу тежину.