May 19, 2024

Automotive News

Uživajte najboljim automobilima

2023 Infiniti QX55

2023 Инфинити ККС55 даје агресивно понашање (рецензија)

Волимо наша комунална возила и произвођачи одговарају на исти начин. Инфинити има квартет избора, укључујући пар модела који су засновани на истој платформи.

Док компактни ККС50 пружа задовољавајуће искуство, отмјенији ККС55 је боље опремљен. За 2023. промене су лагане, али значајне у опреми која се сада нуди.

Преглед Инфинити ККС55 2023

Годину дана након свог глобалног дебија, Инфинити ККС55 из 2023. враћа се са више функција које су стандардне. То укључује електрично преклапање и грејање бочних ретровизора, четворосмерно лумбално подешавање за возача и задња врата са ЛЕД осветљењем добродошлице.

УСБ порт је сада стандардан за други ред, сви модели имају седишта од перфориране коже, а ПроПИЛОТ Ассист покрива читав низ модела.

Инфинити нуди 2023 ККС55 у три разреда: Луке (49.150 долара), Ессентиал (54.250 долара), и Сензорно (57.800 долара). Нема доступних фабричких опција пакета.

Изаберите премиум (695 УСД) или ексклузивну боју (900 УСД) и цена се повећава у складу са тим. Додајте 1195 УСД за одредишну накнаду.

Спољашње напомене

2023 Инфинити ККС55 страна

Тешко је не упоредити ККС55 са ККС50. Модели су у суштини исти са разликама у стилу и нивоима опреме који обезбеђују раздвајање.

Највећа разлика је разјапљена зупца ККС55. То је изглед који смо видели на другим моделима, укључујући Генесис ГВ70 и Лекус НКС. Ако мислите да је израз нов, није.

Осврните се шест деценија уназад, и Цхрислер Нев Иоркер из 1961. године био је толико украшен као и неки други модели те ере. Стилови се могу променити, али елементи се често рециклирају кроз векове.

Оба модела имају заокружене фарове, ЛЕД осветљење и масивне изрезе у којима се налазе и светла за маглу. Вратите се на ФКС серију и таласаста хауба тог модела проналази пут до ККС55.

Профил је преплављен обликом тела и препознатљивим линијама. Чудно, цик-цак украс на кровном стубу одсутан је на ККС55, изгледу који је дуго дефинисао модерне Инфинити моделе. Ништа цик или цак; изглед је једноставно мање инспиративан.

Са задње стране, ККС55 има дебела задња светла и препознатљивији дифузор са превеликим издувним отворима. Укратко, од трупа до крме овај СУВ има неколико истакнутих делова, једну ниску светлост и активне линије каросерије, али нису заузети.

ЛЕД светла, укључујући светла за маглу, су стандардна. Алуминијумске кровне шине, електрична врата за подизање и бочни ретровизори са грејањем су укључени. Постоји неколико разлика између разреда, укључујући адаптивна предња светла и подизна врата која се активирају покретом. Сви модели су обувени са дебелим алуминијумским фелнама од 20 инча машински обрађеним.

Интериор Хигхлигхтс

2023 Инфинити ККС55 предња седишта

ККС55 обезбеђује простор за петоро са 26,9 кубних стопа товарног простора или 54,1 кубних стопа са преклопљеним задњим седиштем. Оба броја терета су испод индустријског просека.

Предња седишта су плишана и имају велику подршку. Задња седишта су такође удобна и погодна за троје. Ипак, препоручујемо два за додатно одвајање и удобност.

Кабина је мање драматична од спољашњости са наслаганим екраном са два екрана у средини. Представља чудну тачку раздвајања између путника са једним екраном за инфотаинмент, а другим за контролу кабине.

Конкурентски модели нуде један велики екран који управља свиме. А опет, када се нешто поквари, замена једног мањег екрана може се показати као повољна, али и приступачна.

2023 Инфинити ККС55 задња седишта

Претходна стандардна седишта од имитације коже су нестала, замењена правим кожама у читавом асортиману модела. Алуминијумски делови одвајају делове контролне табле и пролазе преко предњих врата за уједначен изглед.

Сензорна облога врхунског опсега замењује алуминијум за дрво са отвореним порама. Заједно са седиштима од полу-анилинске коже, дизајн је више у складу са ценом ове класе од скоро 60.000 долара.

Инфинити опреми ККС55 електричним седиштем возача у 8 смерова са лумбалном подршком. Предња седишта се греју уз доступно хлађење. Седиште сувозача се помера у 8 смера са Ессентиал облогом и снажним лумбалним ослонцем који су додати Сенсори моделу.

Двозонска контрола климе је стандардна; Доступна је тризонска контрола климе. Нуди се грејање задњих седишта.

Технолошке карактеристике

Унутрашњост Инфинити ККС55 2023

Само основни модел долази са аудио системом са 6 звучника. Остале опреме имају Босе систем са 16 звучника.

УСБ портови, Блуетоотх, сателитски радио и интеграција паметног телефона са бежичним Аппле ЦарПлаи-ом и прикљученим Андроид Ауто-ом су стандард.

Сигурносне карактеристике

Скоро свака могућа безбедносна функција за помоћ возачу долази са сваким ККС55. Једини изузеци су брисачи који осећају кишу (Ессентиал) и хеад-уп дисплеј (Сенсори).

Инфинити 2023 ККС55 опреми упозорењем о напуштању траке, превенцијом напуштања траке, упозорењем на судар унапред и кочењем напред у случају нужде са детекцијом пешака. Укључено је и упозорење на мртви угао, упозорење на попречни саобраћај позади, аутоматско кочење позади, интервенција у мртвом углу и прилагодљиви темпомат.

Помоћ за дуга светла је укључена, а препознавање саобраћајних знакова је понуђено на свим осим основне опреме. ПроПИЛОТ Ассист систем са асистенцијом при управљању у комбинацији са прилагодљивим темпоматом је сада стандард. Систем уводи елементе полуаутономне вожње јер инпути за управљање држе ову кросовер поравнатом и раздвојеном током вожње.

Избори за погон

Можете имати било који погон који желите ако је то 2,0-литарски четвороцилиндрични мотор са турбо пуњењем упарен са континуално променљивим мењачем. Све класе долазе са стандардним погоном на све точкове.

Овај мотор развија 268 коњских снага и 280 фунти-стопа обртног момента. То је мотор са варијабилном компресијом, једини масовно произведен такве врсте. То значи да се степен компресије прилагођава потребама возача, максимизирајући снагу с времена на време док повећава ефикасност горива у другим временима.

Дривинг Хигхлигхтс

2023 Инфинити ККС55 позади

Инфинитијев 2,0-литарски турбо мотор са четири цилиндра са променљивом компресијом је веома погодан за ККС55. Нуди великодушне количине снаге од самог почетка и наставља да испоручује када је то важно. На пример, приликом уласка на аутопут или проласка саобраћаја на прометном путу.

Чудан избор је ипак ЦВТ. Типично спуштен у главне моделе, овај мењач без мењача почео је да се појављује са сада неисправним Инфинити ККС30, затим ККС50/ККС55.

Мислимо да би аутоматик са више брзина овде боље одговарао, али ово је оно што имате. И, као и други Ниссан Моторс ЦВТ, овај је мапиран да ублажи досадни осећај растезања који обично прати ЦВТ.

Разумемо зашто је Инфинити користио ЦВТ јер су ефикаснији. Ипак, овај модел не постиже више од 25 мпг комбиновано.

Возећи се на платформи са предњим погоном, ККС55 долази са стандардним погоном на све точкове. То представља надоградњу од 2.000 долара на ККС50, али је уграђено у цену ККС55. Преферирамо погон на сва четири точка без обзира на услове јер се снага пребацује на задње точкове када је то потребно ради боље контроле.

Управљање ККС55 је необично јер нема кормила за усмеравање аутомобила. Уместо тога, Инфинити користи компјутерски чип за контролу кретања. Овај систем вожње по жици детектује улаз управљача за померање предњих точкова у складу са тим. Недостатак је, међутим, што ова технологија не чини да се ККС55 осећа посебно привлачним за вожњу.

Овај СУВ се добро сналази у маневрисању и своди превртање каросерије на минимум. ККС55 нећете погрешити са моделом перформанси, али барем није тром.

Разматрања о Инфинити ККС55

Инфинити ККС55 има изглед, али му недостају перформансе које се могу очекивати од ове врсте возила. В6 са турбо пуњењем и ојачаним системом вешања би појачао линију производа. Авај, оно што видиш то и нађеш.

Коначно, ККС55 је скоро 10.000 долара скупљи од ККС50, иако је листа опреме много робуснија. Врхунски модели коштају 60.000 долара, или знатно више од онога што би могао да понуди упоредиви Генесис ГВ70.


Ауторска права за фотографије Ауто Трендс Магазине. Сва права задржана.

Фотографија аватара
Најновији постови Метјуа Кигана (види све)