May 13, 2025

Automotive News

Uživajte najboljim automobilima

Аутогефухл’с Ектреме Роад Раге Момент током НИО тест вожње

Аутогефухл’с Ектреме Роад Раге Момент током НИО тест вожње

Од стране Бриан Дентон, 13. октобар 2022

хттпс://ввв.иоутубе.цом/ватцх?в=9БуВК0хд-Н0

Аутогефухл је један од најблажих рецензената аутомобила на Интернету. Немац висок 189 цм даје своје критике на љубазан и софистициран начин који би будисту и монаха учинио зеленим од зависти. Међутим, испод шумеће и глатко култивисане слике крије се талас беса који чека да експлодира попут дубокоморског хидротермалног отвора. И током његове недавне рецензије НИО ЕТ7, врхунског кинеског бренда електричних аутомобила, Аутогефухлов бес на путу је урнебесно откривен.

Узрок? НОМИ. НОМИ је НИО-ова вештачка интелигенција у возилу, рецимо Гоогле Ассистант или Амазон Алека. Разигранији је и представљен у дигиталном облику као физички интерфејс са дигиталним лицем. НОМИ се активира сваки пут када је Аутогефухл користио АутоПилот узвикујући “Пилот је укључен!”. Ово једноставно обавештење довело је Аутогефула у потпуни бес на путу. Ненамерно је смешно гледати.

У сваком случају, тхе НИО ЕТ7 импресиониран и Аутогефухл је упоредио укупан квалитет са БМВ-ом или Мерцедесом. Поред тога, НИО ЕТ7 је технички испред било ког БМВ или Мерцедес електричног аутомобила у смислу домета и ефикасности. И јефтиније је за најмање 15.000-20.000 евра. Зашто онда немачки произвођачи аутомобила стоје иза кривине електричних аутомобила? Недостатак предвиђања и визије је главни одговор.

Роад Раге - Аутогефухл га губи током прегледа НИО ЕТ7